Трудове навчання 6 клас


Трудове навчання  6 клас
    Урок за 09.05.(хлопці) Завдання :намалювати 2 малюнки для наших захисників і принести їх в школу на урок. Я виставлю 2 оцінки.На урок приносимо набір продуктів для приготування бутербродів, 2 паперові серветки,дощечку, ніж, тарілку, застелити парту.
    
урок за 2.05. Тема:  Перегляньте  відео та виконайте аплікацію.  https://www.youtube.com/watch?v=Xeh9KhuhJss      На урок приносьте картон ,папір, клей, ножиці, пластилін.
        Урок за 18.04.(хлопці)В альбомі намалюйте писанку і розфарбуйте її. Для уроку пиготуйте картон, пластилін , стек.
    Урок за 6.04.23р.(дівч.) Тема;Технологія виготовлення писанок.Завдання: розмалювати 2 писанки за поданим нижче зразком.(або за власним задумом)
    Урок за 4.04.23р(хл)Тема : Технологія виготовлення писанок.
1 Приготуйте фарби, пензлик,яйце( яйце попередньо вимийте , проколіть голкою з обох боків отвори і видуйте його вміст).2.Простим олівцем намалюйте орнамент за поданим зразком .3 Розфарбуйте писанку фломастерами  або фарбами.     Зробити 2 писанки.На урок принести писанки,кольоровий папір, картон, клей. ножиці,


        Урок за 16.03.(дівчатка)Тема:Пошиття м'якої іграшки. Практична робота :зшити викроєні деталі "Ведмедика", наповнити його ватою і оздобити.На урок приносимо пусте яйце, фарби, пензлик,стакеанчик,альбом.
        Урок за 14.03(хлопці) Тема:Розпис декоративної тарілки.Розгляньте зразки оздоблення тарілки,та розмалюйте свою .



     Урок за 28.02(хлопці) Тема:Виготовлення декоративної тарілки.  Завдання: зпаперу і клею зробити тарілку і висушити.На урок принести фарби пензлик, стаканчик, тарілку, картон, клей, ножиці.  
    Урок за 23.02(дівч) Тема: Пошиття м'якої іграшки.(продовження) Викроєні деталі складіть разом,почніть зшивати їх "петельним швом", нитку підберіть яскравого кольору.Дотримуйтесь поравил безпеки.   https://www.youtube.com/watch?v=Vj_WgkoZl_U (шов петельний)      Для роботи на уроці приготуйте: тканину (серветка фрекен-бок) голку, нитки, ножиці, вату або синтепон, 2гудзики.
        Урок за 14.02(хлопці) Тема:Виготовлення декоративної тарілки.  Завдання: зпаперу і клею зробити тарілку і висушити.На урок принести фарби пензлик, стаканчик, тарілку, картон, клей, ножиці.
        Урок за 2.02(дівч.)Тема:Ручні шви. Пригадайте і потренуйтеся виконувати ручні шви для виготовлення м'якої іграшки.Перегляньте відео   https://www.youtube.com/watch?v=rWUoQxg7gGE (шов назад голка)     https://www.youtube.com/watch?v=Vj_WgkoZl_U (шов петельний)      Для роботи на уроці приготуйте: тканину (серветка фрекен-бок) голку, нитки, ножиці, вату або синтепон, 2гудзики.
        Урок за 31.01(хл) Тема:https://www.youtube.com/watch?v=7ZlMElmupe4 Зробіть валентинку і принесіть в школу, на урок приносимо папір, картон, клей, ножиці.
    Урок за.19.10(дівч.) Тема:Технологія виготовлення м'якої іграшки. Перегляньте презентацію.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-m-yaka-igrashka-212836.html  Для роботи на уроці приготуйте: тканину (серветка фрекен-бок) голку, нитки, ножиці, вату або синтепон, 2гудзики.
    Урок за 17.01 (хлопці). Аплікація з паперу   .https://www.youtube.com/watch?v=_9JKcUEnK0Q Перегляньте  відео і зробіть аплікацію. На урок приносимо папір, картон, клей, ножиці.

    Урок за 21.12(дівчата) Виготовити ялинку-сувенір для наших захисників.Таку як ми робили в класі.
  
    Урок за 20.12.(хлопці) Подовження теми випилювання тризуба. .Продовжуйте випилювати тризуб, той,що ми намалювали на уроці. Учні ,які не мають можливості випилювати вдома, виконуєте 2 малюнки для бійців ЗСУ. На урок принести кольоровий картон, папір, клей, ножиці.

    Урок за 08.12(дівчата) Продовження теми. Закінчити закладинку яку ми почали виконувати в класі, зробити ще одну за власною фантазією і принести в школу. На урок приносимо: кольоровий папір, картон, клей, ножиці.
    
     Урок за 06.12.(хлопці) Подовження теми випилювання тризуба. .Продовжуйте випилювати тризуб, той,що ми намалювали на уроці. Учні ,які не мають можливості випилювати вдома, виконуєте 2 малюнки для бійців ЗСУ. 
    Урок за 21.11.(хлопці) Подовження теми випилювання тризуба. .Продовжуйте випилювати тризуб, той,що ми намалювали на уроці. Учні ,які не мають можливості випилювати вдома, виконуєте 2 малюнки для бійців ЗСУ.   
    Урок за 03.11.(дівчата) Тема:Ниткографія.Виготовлення закладки способом ниткографія  .https://youtu.be/nTGdC-Dl2E8  пегляньте відео і зробіть закладку.
    Урок за 01.11. (хлопці) Тема:Випилювання лобзиком тризубця.Продовжуйте випилювати тризуб, той,що ми намалювали на уроці.
    Урок за 20.10 (дівчата) Проловження теми. Зробіть з кольорового картону і паперу 2 шт. На урок приносимо картон,кольорові нитки,голку,ножиці.(і звичайно,закладинки,буду виставляти  оцінки)


    Урок за 18.10(хлопці)Продовження теми.Виготовити 2 закладинки з кольорового паперу. На урок приносимо лобзик ,фанеру,пилочки,закладки.


    Урок за 13.10(дівчата) Тема:Технологія виготовлення аплікації.
https://youtu.be/fivMI26d2ag Перегляньте відео і зробіть 2 закладинки. На урок приносимо картон,кольорові нитки,голку,ножиці.
    Урок за 11.10.(хлопці)  Тема: Виготовлення закладинки для книг. З картону вирізати прямокутники (2), розміром 6 на 18 см., накреслити трикутники, на вершинах проколоти дірочки і вишити нитками.Зразок.

    Урок за 06.10.(дівчата)Тема: аплікація з тканини.На картоні чи альбомному аркуші, виконайте аплікацію з тканини на осінню тематику за своїм здумом.На урок принести картон,лінійку.олівець,голку,нитки кольорові,ножиці,аплікацію.





    Урок за 04.10(хлопці)Зробіть аплікацію потяга на альбомному аркуші.Для наступного уроку візьміть лобзик,пилочки,фанеру.


            Урок за 20.09.2022(хлопці) Виконайте аплікацію за поданим зразком на альбомному аркуші.На наступний урок візьміть альбом,кольоровий папір, клей, ножиці, лінійку, олівець.




                                    Дистанційне навчання 2022-2023н.р.
         Урок за 08.09.2022(дівчата) Тема:Інструктаж з БЖ під час уроків трудового навчання.Натуральні волокна рослинного походження.  В зошиті у клітинку запишіть число,тему уроку,правила з ТБ    Вимоги безпеки під час роботи: 
1. Роботу розпочинати лише з дозволу вчителя. 
2. Не можна працювати несправним і тупим інструментом, 
використовувати інструмент лише за призначенням. 
3. Користуватися прийомами роботи з інструментами, як показав учитель. 
4. Не носити з собою різальних і колючих інструментів, вони мають бути в школі. 
5. Інструменти та обладнання мають зберігатися в призначеному місці. 
6. Під час роботи учень повинен тримати своє робоче місце в належному порядку, а після роботи акуратно прибрати його.
 перегляньте презентацію.
На урок підготуйте :зошит, картон,кольоровий папір, клей,ножиці,клаптики тканин.(олівці)



        Урок за 06.09.2022(хлопці)Тема:Організація робочого місця.Правила безпечної праці при виконанні слюсарних робіт.          
У важкій промисловості, наприклад у підгалузі машинобудування, створюються засоби виробництва для фабрик і заводів (верстати, обладнання для металурги, шахт тощо). До легкої промисловості належать ті галузі, у яких створюються продукти споживання (одяг, взуття, домашня білизна тощо). У кожній галузі застосовуються специфічні виробничі технології. У машинобудуванні — технології обробки металів, деревини, пластичних мас тощо; у будівництві - технології спорудження будівель, доріг та мостів; у галузі зв’язку - технології телефонного та радіозв’язку. Технологічна діяльність багатогранна і складна. Вона охоплює не тільки матеріальне виробництво, а й творчу діяльність людини, управління, обслуговування та споживання продуктів виробництва. Є в технологічній діяльності багато проблем, у вирішенні яких будеш брати участь і ти. Творчо підходь до всього - і станеш активним учасником розбудови незалежної України! галузь, виробниче підприємство, виробництво, продукти споживання, виробничі технології, новація. Інформація - відомості про які-небудь події, чиюсь діяльність; повідомлення про щось. Комп’ютерна техніка - електронна обчислювальна техніка, призначена для передавання, приймання та обробки інформації. Новація - новий, ще не впроваджений винахід, нова технологія. Стільниковий зв’язок - мережа зв’язку, яка дає можливість приймати та передавати інформацію за допомогою радіосигналів безпровідним способом. 1. Як впровадження нових технологій впливає на життя людей? 2. Які галузі господарювання забезпечують виробництво матеріальних благ? 3. Назви відомі тобі виробничі технології, які застосовуються в машинобудуванні. § 1. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ. ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПРАЦІ ПРИ ВИКОНАННІ СЛЮСАРНИХ РОБІТ 1. Якими інструментами та пристроями ти вже вмієш користуватися? 2. Як ти вважаєш, чому при виготовленні виробів важливо правильно організувати робоче місце? 3. Які правила внутрішнього розпорядку та безпеки праці в шкільній навчальній майстерні ти вже знаєш? Вироби з металів у ш кільних майстернях виготовляють на спеціально обладнаних робочих місцях, що комплектуються комбінованими Tereschuk_Trud_P_бukr_(049-13)_V.^ndd 6 Ф 30.05.2014 16:45:03 # # а б Мал. 2. Шкільна майстерня: а - слюсарна з комбінованими верстаками; б - слюсарна з багатомісними верстаками верстаками або слюсарними одномісними чи багатомісними верстаками (мал. 2). Основне обладнання робочого місця для обробки металів - верстак (мал. 3). Місцеве освітлення Лещата----------- -— Ящики для інструментів — Сидіння------------- а Захисний екран Стільниця Металевий каркас Підверстатник Лещата Металевий каркас Сидіння Підверстатник Мал. 3. Верстаки: а - слюсарний одномісний; б - комбінований одномісний Захисний екран Стільниця Столярний затискач Ф # Теге8сЬик_Тгиё_Р_бикг_(049-13)_У.1пёё 7 30.05.2014 16:45:04 -з Вступ оо Вступ # Мал. 4. Слюсарні лещата Кожний із зазначених верстаків складається з таких основних частин: металевий каркас; криш ка (стільниця), на якій закріплені слюсарні лещ ата й захисний екран; стілець. Для закріплення та утримання заготовок, що обробляються, у потрібному положенні використовують слюсарні лещата. Промисловість випускає їх різної конструкції (мал. 4). Проте спільним для них є принцип дії. Під час обертання рукоятки 1 затискний гвинт 3 угвинчується в гайку 6, яку закріплено в нерухомій частині лещат 5, або вигвинчується з неї і, відповідно, переміщує рухому губку 2 відносно нерухомої 5. Рухома губка, наближаючись до нерухомої, затискає заготовку між нагубниками 4, а віддаляючись від неї - вивільняє (мал. 5). Корпус лещат виготовляють із чавуну. Для збільшення терміну служби лещат і підвищення надійності кріплення заготовок до робочих частин губок прикріплюють гвинтами стальні пластини 4 з хрестоподібною насічкою (нагубники). Унаслідок кріплення в лещатах заготовок на їхній поверхні можуть з’являтися вм’ятини від насічок пластин сталевих нагубників. Тому при кріпленні оброблених чистових поверхонь або заготовок з м’яких матеріалів (мідь, алюміній та ін.) робочі поверхні пластин закривають накладними кутниками, які виготовлено з м ’яких металів, шкіри тощо (мал. 6). 4 Мал. 5. Будова слюсарних лещат Накладні алюмінієві Мал. 6. Оснащення слюсарних лещат накладними кутниками Tereschuk_Trud_P_6ukr_(049-13)_V.indd 8 # 30.05.2014 16:45:04 # Мал. 7. Щітка-зміталка Описані лещ ата називаються паралельними тому, що робоча поверхня рухомої губки при пересуванні залишається розміщеною паралельно до робочої поверхні нерухомої губки. Така конструкція забезпечує рівномірний і міцний затиск оброблюваної заготовки. К орист ую чись лещ ат ам и, слід додержуват ися т аких правил безпеки: 1. Заготовку закріплювати міцно, плавним обертанням рукоятки гвинта. 2. Не вдаряти по корпусу та по рукоятці лещат молотком і не нарощувати довжину рукоятки за допомогою додаткових важелів (наприклад, труби). Це може зіпсувати лещ ата (зірвати різьбу, розколоти крихкий чавунний корпус тощо). 3. Під час вивільнення заготовки з лещат її треба притримувати, щоб вона не впала і не завдала травми. 4. Після роботи слід очистити лещ ата від ошурків та бруду спеціальною щіткою-зміталкою (мал. 7). 5. Гвинт і гайка лещат мають бути чистими і змащеними густим мастилом. 6. Губки лещат слід залишати розсунутими на 10...15 мм. Інструменти і заготовки треба розміщувати на верстаку так, щоб ними було зручно користуватися. Ті інструменти, які беруть правою рукою, кладуть праворуч, а ті, що лівою, - ліворуч, що беруть частіше, кладуть ближче, що беруть рідше, кладуть далі (мал. 8). Інші інструменти зберігають у спеціальних інструментальних шафах, укладках чи футлярах або спеціально відведених для цього місцях шкільної майстерні (мал. 9). Мал. 8. Організація робочого місця Теге8сЬик_Тш<і_Р_6икг_(049-13)_У.іп<і<і 9 30.05.2014 16:45:04 со Вступ о Вступ <$> а б Мал. 9. Пристосування для зберігання інструментів: а - шафи; б - укладки Якщо робоче місце організовано правильно, то економиться час, підвищується якість і продуктивність праці та забезпечується безпека праці. У більшості конструкцій висоту верстака можна регулювати залеж ­ но від зросту учня. Встановити, чи відповідає верстак зросту працюючого, можна таким чином: стати біля верстака, розмістити зігнуту в лікті руку на губки лещат. Якщо випрямлені пальці руки доторкаються до підборіддя - верстак відповідає зросту працюючого (мал. 10). Неправильний вибір висоти верстака призводить до швидкої стомлюваності працюючого і, як наслідок, зниження продуктивності праці та неналежної якості робіт. Якщо конструкцією верстака не передбачено його регулювання по висоті, то перед ним на підлогу кладуть дерев’яну ростову підставку відповідної висоти, яка компенсує різницю в зрості учня і висоті верстака (мал. 11). Під час виконання слюсарних робіт ти користуватимешся різними інструментами та пристосуваннями. Використовуючи їх, пам’ятай правила безпеки, саніт арно-гігієнічних вимог та особистої безпеки й завжди їх дотримуйся. Мал. 10. Визначення відповідності висоти слюсарного верстака зросту працюючого Мал. 11. Регулювання висоти слюсарного верстака ростовою підставкою Теге$сЬик_Тгиё_Р_6икг_(049-13)_Улпёё 10 Ф 30.05.2014 16:45:04 ф 
Перед початком роботи 1. Надіти робочий одяг (халат або фартух з нарукавниками, берет чи косинку (мал. 12). 2. Уважно оглянути робоче місце. Упорядкувати його, прибрати всі сторонні предмети. 3. Дібрати необхідний інструмент. Розмістити його так, щоб уникнути зайвих рухів. 4. Перевірити, щоб усі інструменти (напилки, викрутки, шила тощо) були оснащені ручками з металевими кільцями, які оберігають їх від розколювання; слюсарні молотки мають бути надійно закріплені на ручках та не мати косих і збитих бойків та гострих ребер бічних сторін. 5. Усі роботи виконувати за наявності обладнання, пристроїв і засобів індивідуального захисту (захисних окулярів, рукавиць, захисних екранів тощо).
 Під час роботи 1. Користуватися тільки справним інструментом. 2. Використовувати інструмент за призначенням. 3. Утримувати робоче місце в чистоті й порядку. 4. Для перенесення робочого інструменту користуватися укладками. Не переносити інструмент у кишенях. 5. Стежити, щоб світло на робочому місці падало з лівого боку або спереду. 6. При виконанні робіт сидячи слід сидіти прямо, на всій поверхні стільця, на відстані 10...15 см від краю стола. Відстань від очей до виробу, що виготовляється, повинна бути 30...35 см. Неправильна робоча поза псує поставу, спричинює швидку втомлюваність і шкодить роботі органів травлення. 7. Не працювати поблизу рухомих частин верстатного обладнання і механізмів. 8. Перевірити надійність закріплення оброблюваної деталі. 9. Не відволікатися від роботи, не заважати працювати іншим. 10. Строго дотримуватися правил безпечної роботи. 
Після роботи 1. Прибрати робоче місце. 2. Інструменти покласти у відведені для них місця. 3. Здати робоче місце черговому. 4. Про всі недоліки (несправності), виявлені в інструментах та обладнанні, повідомити вчителя. 5. Здати вчителеві на перевірку готові вироби (деталі). 6. Вимити руки. Привести себе та одяг у порядок. Запам ’ят а й ! Порядок на робочому місці — необхідна умова продуктивної праці.    Уважно прочитайте матеріал, запам"ятайте правила! На урок візьміть зошит у клітинку.




    Урок за 19.05 і20.05 (хлопці і дівчата) Тема: Технологія приготування салату.  Завдання приготуйте салат із сезонних овочів, гарно прикрасьте і сфотографуйтесь , щоб вас було видно. Чекаю фото.
Урок за 12.05 і 13.05. (хлопці і дівчата)Тема: Технологія формування культури споживання їжі. Етикет за столом.

Перегляньте відео та запам"ятайте основні правила  поведінки за столом. Завдання : приготуйте бутерброди та сфотографуйте їх , потім пригостіть ними своїх рідних.Чекаю фото.


    Урок за 29.04 і 6.05 (хлопці)Тема:Побутові електроприлади. Ознайомтесь зматеріалом та дайте відповіді на запитання в кінці презентації.

Побутові електроприлади

1.    Поняття про побутові електроприлади.
2.    Різновиди побутових електроприладів.
3.    Правила користування побутовими електроприладамі

Поняття про побутові електроприлади

Поняття «побутова техніка» з’явилося не так давно. Запитайте у своїх бабусь і дідусів, чи думали вони, що коли-небудь те, що здавалося неймовірним і фантастичним, увійде в наше життя? Неймовірне тепер стало повсякденним і звичним, і ми вже його не помічаємо. У наших будинках з’явилася побутова техніка — непомітний і скромний помічник, що має безліч можливостей (мал. 134).
До сучасного побутового електрообладнання належать різні категорії товарів, без більшості яких неможливий побут сучасних людей. Холодильники, пилососи, пральні машини, електропраски, радіоприймачі, відеокамери, телевізори, калькулятори — побутові електроприлади.
Побутовий електроприлад — це електричне або електромеханічне обладнання, що виконує корисну роботу в домашньому господарстві, наприклад, приготування їжі, прибирання, нагрівання, прання тощо.

Різновиди побутових електроприладів

На сучасній кухні використовують різне електричне обладнання, без якого не можна уявити сучасне життя та приготування їжі. Для приготування їжі використовують нагрівальні електроприлади: електроплити, мікрохвильові печі, духові шафи, тостери (мал. 135).
Щоб прискорити приготування їжі, сучасні господарки використовують блендери, міксери, електром’ясорубки, соковижималки, мультиварки тощо (мал. 136).
Для зберігання та охолодження продуктів у господарстві користуються холодильниками й морозильними камерами.
Такі електроприлади, як праска, пилосос, пральна машина, посудомийна машина та інші, допомагають якісно вести домашнє господарство і також належать до побутових електроприладів (мал. 137).
Не можна уявити сучасне життя без аудіо- й відеотехніки: телевізора, БУБ-програвача, ігрових приставок, музичних центрів (мал. 138).
Правила користування побутовими електроприладами
1.    Ознайомитися з інструкцією користування електроприладом.
2.    Користуватися тільки справними електроприладами.
3.    Побутові електроприлади вмикати й вимикати лише в присутності дорослих.
4.    Не вмикати одночасно велику кількість електроприладів. Від цього перегріваються електропровідники й може виникнути пожежа.
5.    Перед умиканням електропобутових приладів у мережу перевірити, чи не зіпсований електрошнур.
6.    Вилку електрообладнання вмикати й вимикати з розетки, тримаючись за її корпус лише сухими руками.
7.    Праски, тостери, духові шафи, обігрівачі й інші електронагрівальні прилади ставити на металеві та керамічні підставки.
8.    Під час роботи з міксерами, блендерами, соковижималками й електром’ясорубками звертати увагу на рухомі гострі частини приладів, що можуть поранити.
9.    Не залишати на тривалий час увімкнені електроприлади без нагляду.
10.    Після закінчення роботи вчасно вимикати електроприлади.
Пам’ятайте!
Електроприлади несуть не лише користь, а й небезпеку. Якщо ви помітили несправності, зокрема пошкоджений корпус, відсутність світіння індикаторної лампочки, оголений шнур, зміну швидкості роботи або невластиві звуки — користуватися такою побутовою електротехнікою заборонено!
Порушення правил безпечної праці з побутовими електроприладами та електроустановками може загрожувати здоров’ю та життю.
Побутовий електроприлад, блендер, духова шафа, тостер.
1.    Що означає поняття «побутовий електроприлад»?
2.    Які види електроприладів ти знаєш?
3.    Назви нагрівальні електроприлади.
4.    Які правила безпечної праці з електроприладами слід пам’ятати?
Визначте, які із зображених електроприладів належать до нагрівальних? Обґрунтуйте свою думку.
Розпитай у дорослих, якими побутовими електроприладами вони користуються. Якими з них умієш користуватися ти?В зошиті , письмово дайте відповіді на 1-4 запитання.

 Урок за 28.04 і 5.05 (дівчатка) Тема: Зовнішній вигляд волосся і стан  здоров"я людини.Типи волосся. Завдання: опрацювати матеріал та визначити свій тип волосся.В зошиті написати як ви доглядаєте за своїм волоссям.Фото відповідей присилайте на вайбер.

Відома французька модельєр Коко Шанель говорила: “Волосся щодня повинне бути такими, щоб не треба було вдягати капелюшок”.

Скільки художників і поетів оспівували в своїх творах довге, густе, прекрасне жіноче волосся. Одних надихали пекучі екзотичні смагляві брюнетки, інших – ніжні сонячні блондинки з гладкою світлою шкірою і волоссям кольору пшениці, третіх спокушували рудоволосі красуні.



 

Волосся – це не тільки чудова прикраса жінки, але і дуже корисний орган людського тіла. Волосся захищає шкіру голови від несприятливого впливу холоду, а також від перегріву.

Волосся людини може говорити багато про що. Зачіска може розповісти нам про те, скільки часу людина присвячує своєму зовнішньому вигляду, наскільки вона охайна і чи стежить за модою. А стан волосся підкаже, чи є у людини проблеми зі здоров’ям. Волосся цікаве з точки зору антропології та фізіології. І, звичайно ж, кожному з нас цікаво знати, як правильно доглядати за волоссям.

Для правильного та ефективного догляду за волоссям важливо грамотно визначити свій тип волосся (тобто характер салоотделения шкіри голови). Розрізняють нормальне (з помірним саловиділенням), жирне (з підвищеним саловиділенням), сухе волосся (зі зниженим саловиділенням) і змішане волосся.

Традиційно в косметології прийнято виділяти три типи волосся: сухе, жирне і нормальне. Крім того, волосся розрізняють за ознаками і властивостями.


Нормальне, тобто еластичне, помірно тонке, не надто сухе і не дуже жирне, шкіра голови не покрита лупою, при легкому розчісуванні може випасти до 50 волосин.


Сухе волосся більш тонке, пухнасте і тендітне. Погано відображає світло, унаслідок чого воно виглядає тьмяним, таким, що не має глянцю. Воно легко рветься, плутається, важко розчісується, січеться на кінцях. Досить часто йому супутня суха дрібна лупа. Нерідко сухе волосся – це результат неправильного догляду, а не наслідок зниженої активності сальних залоз.

 

Жирне волосся товще, ніж нормальне, рясно вкрите жиром, більш еластичне за рахунок цього, менше поглинає воду. Має характерний тьмяний блиск, через невеликий час після миття злипається і починається здаватися брудним, неохайним. Жирне волосся часто поєднується з жирною лупою. Жирність волосся залежить від активності сальних залоз, яка, у свою чергу, є суто індивідуальною і закладається генетично. У визначеному, невеликому ступені, кількість шкірного сала, що виробляється, залежить від типу живлення і кількості споживаних з їжею вуглеводів (у першу чергу) і жирів.

 

Також є змішаний тип волосся. Волосся даного типу, це, як правило, довге волосся, жирне біля коріння і сухе на кінцях унаслідок того, що воно недостатньо змащується жиром по всій довжині. Кінці волосся цього типу, не одержуючи необхідного змащення, часто січуться.

Чим відрізняється виснажене волосся? Як правило, це жорстке волосся, що втратило свої блиск і слухняність. Якщо такі зміни відбулися швидко і різко, то це серйозний привід для занепокоєння. Не можна також забувати, що деякі зміни волосся відбуваються поступово і своєчасно відмітити їх можна тільки під мікроскопом або спеціальним апаратом

Визначаємо свій тип волосся

Щоб правильно доглядати за своїм волоссям, потрібно розуміти до якого типу воно відносяться. Жирність волосся залежить від типу шкіри, при жирному волоссі у вас обов’язково жирна шкіра і навпаки. Тому, знаючи, який у вас тип шкіри, легко визначити тип волосся. Крім того, проаналізувавши, як часто вам доводиться мити голову, щоб вона «пристойно виглядала», теж можна визначити тип волосся.

  • Якщо волосся сильно жирніє протягом 1-2 днів, у вас жирний тип волосся.

  • Якщо ваше волосся «пристойно виглядає» протягом 2-4 днів після миття голови, у вас нормальний тип волосся.

  • Коли волосся довго не жирніє (6 днів і більше), виглядає сухим і ламким — ваш тип волосся «сухе волосся».

 

  • Коріння вже жирні на дотик через 2-3 дні і за цей час біля коріння з’являється жирний блиск, у той же час кінці волосся виглядає сухим — у вас змішаний тип волосся.

Догляд за нормальним волоссям

Волосся нормального типу – міцне, еластичне, з красивим натуральним блиском (зустрічається головним чином у молодих, практично здорових людей).
Нормальне волосся не вимагає особливого догляду, проте необхідно підтримувати його стан, для чого можна використовувати різні полоскання з трав.

 Особливості догляду за сухим волоссям, що січеться

Волосся сухого типу – тонке, тьмяне, ламке, легко рветься, січеться, після миття через 1-2 дні з’являється дрібна суха лупа. Частою причиною сухості й випадання волосся є неправильний догляд за ним і травмуючі дії. До перерахованих зовнішніх причин відносяться: часте використання лужного мила, гарячого фена, грубе розчісування (металевими і неякісними дерев’яними гребінцями із задирками), забарвлення з використанням закріплювача при концентрації пергідролю більше 12%, сонячна підвищена активність у поєднанні з сухим вітром (на морі), а також тривале носіння одного виду зачіски (кінський хвіст, начісування) і проділу. Неправильний догляд призводить до того, що волосина змінює свою структуру і починає розщеплюватися.
Сухе волосся вимагає дбайливого догляду. Його миють в середньому 1 раз на 10-14 днів, а в старшому віці – навіть рідше. Причому для миття волосся цього типу краще використовувати креми-шампуні, що містять також біологічно активні речовини, такі, як лецитин, вітамін B5, екстракт ромашки, липового цвіту, м’яти, паростків пшениці. Для сухого волосся існують свої рецепти сумішей, які слід втирати перед миттям голови.

Необхідно пам’ятати, що сухому волоссю шкодить сонце, сухе волосся боїться механічних пошкоджень, його слід фарбувати дуже обережно.

Особливу роль для сухого волосся грає місцеве живлення. Маски сприяють росту волосся, роблять його менш сухим, більш життєвим. Наносять їх перед миттям. Спочатку маску втирають в шкіру волосистої частини голови, а потім ретельно наносять на волосся по всій довжині.Особливості догляду за жирним волоссям

Волосся жирного типу – з неприємним запахом, сальне, склеюється. До жирності волосся може призвести зміна функцій різних органів і систем організму. Волосся при цьому часто покривається жирними лусками – лупою. Підвищена жирність може бути викликана і неправильним доглядом – втиранням великої кількості жирних живильних масел, масок.
Для догляду за жирним волоссям використовують засоби, що зменшують саловиділення шкіри. Саме при цьому типі, як у чоловіків, так і у жінок відбувається інтенсивніше випадання волосся, та й зовнішній вигляд їх викликає неприємне відчуття. Зменшенню жирності волосся сприяє дотримання рекомендацій, що стосуються дотримання дієти, способу життя і ін.

Жирне волосся рекомендується мити в середньому 1 раз на 3 дні, оскільки часте миття, на жаль, не зменшує їх жирність.

Для цього типу волосся добре підходять шампуні для жирного волосся з екстрактами кропиви, шавлії, мати-й-мачухи, лепехи, польового хвоща, морських водоростей, шампуні, що містять протеїни, мікроелемент цинку, а також спеціальні лікувальні шампуні.

Якщо у вас підвищене саловиділення, вам протипоказаний масаж шкіри голови і часте розчісування волосся щіткою. Не рекомендується укладати жирне волосся феном і носити його довгим – все це сприяє посиленню саловиділення.

 Догляд за змішаним волоссям

Дуже часто трихологам (фахівцям з догляду за волоссям) доводиться зустрічатись з такою проблемою: шкіра голови і коріння волосся – жирне, а саме волосся і особливо кінчики – сухі. Найчастіше це стає помітним вже наступного дня після миття голови.
Самостійно шкірне сало не може розподілитися по всьому волосяному стрижню, особливо у разі, коли волосся довге. Розподіл шкірного сала здійснюється механічно при розчісуванні волосся. Цей процес носить рівномірний характер при нормальному функціонуванні сальних залоз. Якщо ж їх активність надмірна, то спостерігається підвищена жирність шкіри голови і коріння волосся, але вона поєднується з сухістю волосяних стержнів. Остання найбільш поширена при частому застосуванні фарб для волосся, особливо при знебарвленні.

Багато з нас, щоб позбавитися надмірної жирності, прагне мити волосся часто і наполегливо. Але в тому-то і вся біда, що чим інтенсивніше відбувається знежирення шкіри і волосся, тим інтенсивніше функціонують сальні залози.

Як же вирішити цю проблему? В ідеалі – треба поступово і достатньо довго привчати волосся до нечастого миття. Але річ у тому, що не завжди ми можемо собі це дозволити з етичних міркувань. Наприклад, існують професії, коли виглядати на всі 100 треба щоденно, і тоді вже важко буде пояснити, чому ви з’явилися з жирним волоссям 🙂

Тому для вирішення проблеми змішаного волосся звичайно рекомендується звертатися до спеціаліста-трихолога, який розробить комплексну програму. По суті, у випадку зі змішаним волоссям така ж ситуація, що й зі змішаною шкірою – і там, і там треба доглядати за кожною ділянкою, вибираючи для нього відповідну програму.

Звичайно, що в ідеалі процедури потрібно робити в салоні краси, так як там є всі необхідні та якісті засоби для догляду. А також фахівець Вам підбере необхідний догляд в домашніх умовах.

      Урок за 28.04 і 5.05 (дівчатка)  
    Урок за 14.04 21.04(дівчатка) 15.04 22.04(хлопчики) Тема : Технологія виготовлення писанок.
1 Приготуйте фарби, пензлик,яйце( яйце попередньо вимийте , проколіть голкою з обох боків отвори і видуйте його вміст).2.Простим олівцем намалюйте орнамент за поданим зразком .3 Розфарбуйте писанку фломастерами  або фарбами. Фото присилайте на вайбер.     Зробити 2 писанки.


    
    Урок за 24.03і 31.03 (дівчатка). Пошиття фартуха. Вирізати бретелі і пришит до основи фартуха (2 з боку і 1 на шию.)Фото робіт присилайте на вайбер.
        Урок за 25.03 і 1.04.(хлопці)З картону вирізати закладку розміром-16*6см.та виконати на ній візерунок. Оцінки в журнал буду виставляти 1 квітня. Фото присилайте на вайбер.
         

 


Урок за 17.03(дівчата)Пошиття фартуха.Дівчатка, продовжуйте обшивати краї фартуха, підгинаючи тканину двічі.Слідкуйте ,щоб ширина підгину була рівномірною та однаковою.Дотримуйтесь правил безпеки праці.







Урок за 25.02.https://www.youtube.com/watch?v=izoR_p_pNOM   перегляньте відео за посиланням та виконайте практичне завдання.


--------------------------------------2020-2021 н.р.---------------------------------------------------------------
    Урок за 14 .04 Тема : практична робота по виготовленню кошика із паперових трубочок.
Із паперу , за допомогою спиці і клею, зробіть 30-50 трубочок.Почніть їх вплітати  поміж тих, які стоять вертикально, у шахматному порядку.


На урок пиносите свої корзинки і трубочки будемо плести ручку.






    
    Урок за 24.03. Тема: Виготовлення кошика із паперових трубочок.
Піготуйте корбку  невеликого розміру ,накрутіть трубочки і приклейте їх до нижньої сторони .Починайте плетіння як показано на схемі.




                Урок за 20.січня.Народна іграшка.Види конструкційних матеріалів для ії виготовлення.



Дистанційне навчання 2020-2021 н.р.
21.10.Контроль якості виробу.Презентація виготовлених виробів.Завдання:закінчити вишивати картину.



















17.03 Технологія виготовлення писанок.
Дізнатися про короткі історичні відомості писанки. Її виникнення та символи в писанкарстві.
Виготовити : крашанку,  крапанку,  писанку з малюнком- символом.
24.03.Матеріали для виготвлення писанок, їх властивості.Добір кольорів . Правила бепечної праці.
Завдання: створити ескізний малюнок для писанки  на основі символів.

07.04 підготовка яйця до оздоблення. Виготовлення писанки-мальованки. ( відправляйте фото на вайбер)
14.04 Презентація та оцінка результатів проектної діяльності.Усі види писанок, які ви виготовили , складіть на тарілку чи серветку, та пришліть мені на вайбер!Наступний урок нова тема.
21.04.Технологія виготовлення виробів із бісеру."Брелок".Короткі відомості з історії виникнення бісероплетіння.Розгянути види сучасних брелків та способи їх виготовлення. В зошиті намалювати три види брелків,які вам содобалися  та скласти план роботи.
Схемы плетение из бисера для начинающих детей (видео)Брелки — божья коровка, стрекоза и ящерица | Планета поделокПоделки из бисера - 72 фото подробного описания процесса плетения ...Как сделать сердечко из бисера на День Валентина?Дівчатка, потрібно зробити 1 брелок.
28.04.Візерунки та їх утворення: ромб, репсові вузли. Умовні позначення на схемах.Практична робота:плетіння брелка.
05.05Плетіння нескладного виробу за схемою.виготовлення виробу.
12.05.Оздоблення виробу.Визначення орієнтовної вартості виробу.Підготовка до виставки.Урок тематичного оцінювання.
19.05.Зовнішній вигляд волосся і стан здорв"я людини.Типи волосся .Фактори, що впливають на стан волосся(харчування , фарбування, завивки)
26.05.Предмети і засоби для догляду за волоссям(гребінець,щітка,бігуді, шампунь, лосьйон, бальзам)Розкажіть, як ви доглядаєте за своїм волоссям?Які засоби використовуєте?

 13.04 (Хлопчики) Технологія обробки тонколистового металу Багато виробів, якими користується людина, містять у собі деталі, виготовлені з листового металу. Це автомобілі, літаки, побутова та промислова техніка, сільськогосподарські машини, комп’ютери тощо.
Листовий метал одержують прокатуванням нагрітого зливка на спеціальних машинах – прокатних станах (мал. 3.1). При цьому нагрітий зливок металу пропускають через багато пар валків, які стисненням перетворюють його на лист заданої товщини.
26.08.2014-1-1Листовий метал поділяють на товстолистовий (товщий 2 мм) і тонколистовий (тонший 2 мм).
У свою чергу, залежно від товщини, тонколистовий метал буває кількох видів.
Холоднокатана сталь – листовий метал товщиною від 0,8 до 2мм, який використовується для виготовлення деталей корпусів автомобілів, холодильників, пральних машин тощо.
Дахова (покрівельна) сталь – листовий метал товщиною від 0,5 до 0,8 мм. Сталь, що не має покриття, називається чорною. З метою захисту такої сталі від ржавіння її покривають тонким шаром цинку, одержуючи таким чином оцинковану сталь, або фарбують. Дахову сталь використовують у будівництві та побуті – криють дахи, будують паркани, виготовляють водостічні труби, відра, поливалки.
Жерсть – листова сталь товщиною від 0,2 до 0,5 мм.
Чорна жерсть – це листова сталь, поверхня якої не вкрита ніяким шаром матеріалу.
Біла жерсть – це листова сталь, вкрита з обох сторін шаром олова. Вона має гладкі, блискучі, нержавіючі поверхні, з неї виготовляють консервні банки, кришки для консервації, іграшки.
Фольга – листовий метал товщиною менше 0,2 мм. Її виготовляють з алюмінію, міді, срібла, золота.
Алюмінієва фольга застосовується в харчовій промисловості для пакування шоколаду, цукерок, чаю тощо.
Мідна фольга використовується у радіотехніці для виготовлення друкарських плат.
Срібна фольга застосовується в поліграфії для тиснення.
Золота фольга використовується в легкій промисловості – для прикрашання страв; у декоративних цілях (сусальне золото) – для оздоблення(позолоти) різноманітних виробів; у електротехніці – для покриття окремих деталей, з метою підвищення їх струмопровідності.

Запитання:1 Яким чином виготовляють метал?
2 Наведіть приклади де людина використовує метали?
3Як ти вважаєш, чому найбільше металів використовують у техніці?
4Які металеві предмети є в твоїй домівці?Чи можна їх замінити на інший матеріал?
27.04. Виготовлення виробу з тонколистового металу.
Металлические насекомые » Поделки из бумаги, подарки своими руками ...Поделки на Новый год своими руками из железной банки» — карточка ...Подсвечник из жестяной банки. Обсуждение на LiveInternet ...
Зробіть бдь-які 3 вироби за власним бажанням. Фото пришліть на вайбер.
212 en iyi DIY görüntüsü | Şifalı bitki bahçesi, Foyer design ve ...
04.05. Оздоблення виробу.Остаточна обробка виробу .Захист проекту.
Завдання: оздобити виріб фарбами ,фломастерами, підготуватись до захисту проекту,підрахувати його собівартість.Фото робіт присилайте на вайбер!
18.05.Технологія догляду за житлом.Правила добору мийних засобів для догляду за різними видами поверхонь.Безпечне користування побутовою технікою.Завдання: рокажіть правила користування побутовою технікою, які миючі засоби ви використовуєте вдома по догляду за меблями, сантехнікою,посудом.
25.05.Комплекс процедур та засобів для догляду за своїм волоссям залежно від його типу.
Дії по догляду за власним волоссям.Завдання :розкажіть як ви доглядаєте за власним волоссям, як часто мити голову, які шампуні використовуєте?


Дистанційне навчання 2020-2021 н.р.











2 коментарі: