Захист Вітчизни 10 клас

Дистанційне навчання 2022р.
    Урок за 15.05. Тема:Надзвичайні ситуації воєнного характеру від дії зброї масового ураження: ядерна, хімічна, біологічна. Параграф №42 с.162-170.
1Яку подію називають надзвичайною ситуацією?
2Які ознаки НС? Наведіть приклади.
3Назвіть стихійні лиха, які трапляються в Україні.
4Охарактеризуйте соціальні та воєнні НС.
5Які стихійні лиха можуть трапитися в нашій місцевості?
Дівчатка, відповіді пишіть в зошитах .
       Урок за 5.05  Тема:Причини викнення та класифікація надзвичайних ситуацій.  https://www.youtube.com/watch?v=RUibA3o9tas перегляньте відео за посиланням та запишіть конспект.
    Урок за 13.03 і 17.03  Тема:Техніка накладання джгута на верхню та нижню кінцівку. опрацюйте параграф 18-19,запишіть у зошит тему і корткий конспект. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=dS8Vf_a1xp0     https://www.youtube.com/watch?v=46-OtdNIwRU



    Урок за 24.02і 3.03. Тема:Техніка накладання компресійної пов'язки. Перегляньте відео та потренуйтеся накладати  пов'язку.   https://www.youtube.com/watch?v=yp_vxPGnLfo
        Урок за 13.02 і17.02. Тема:Техніка застосування прямого тиску на рану. Опрацюйте  №27 в підручнику,прочитайте ситуації с.102 та поміркуйте  як ви будете діяти.
https://www.youtube.com/watch?v=YkMmDlzCWQc       Перегляньте як накладати пов'язку.
        Урок за 10.02 Тема:Види кровотеч. Опрацюйте підручник №26, занотуйте конспект в зошиті, дайте відповіді на запитання 1-4 с.96 .
        Урок за 16.01 і 20.01. Тема:Правила поведінки при знаходженні у потенційно небезпечному місці та при виявленні небезпечних предметів.  https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2022/01/pravila.pdf  перегляньте пам'ятку,  основні правила запишіть в зошит.
        Урок за 05.12 і 09.12.Тема: Понятття про травму .Види та класифікація травм. https://naurok.com.ua/prezentaciya-osnovi-med-znan-10-klas-z-temi-ponyattya-pro-travmu-vidi-ta-klasifikaciya-travm-214949.html Запишіть короткий конспект.
        Урок за 31.10 і 04.11. Тема:Прийом Хеймліха.https://youtu.be/yF9y8ZiBfZc перегляньте відео і запишіть короткий конспект у зошит.
        Урок за 10.10 і 14.10. Тема:Надання домедичної допомоги при раптовій зупинці серця. Опрацюйте параграф 4, с.15-20 .В зошиті запишіть тему уроку, 8 кроків алгоритму надання домедичної допомоги. Усно продумайте відповіді на запитання 1-6.   
        Урок за 9.09.2022. Тема:Алгоритм дій для проведення серцево-легеневої реанімації в разі раптової зупинки серця.Опрацюйте 3 параграф,в зошиті запишіть число ,тему уроку,визначення:що таке невідкладний стан,ланки ланцюжка виживання,алгоритм під час СЛР. Поміркуйте над питаннями 1-4.

        Урок за 05.09.2022. Тема:Законодавча база та основні принципи охорони здоров"я людини в Україні.Завдання: опрацюйте параграф 2,письмово в зошиті дайте відповіді на запитання 1; 2; 3.

Урок за 02.09.2022р. Тема:Національна безпека України і захист Вітчизни-справа кожного громадянина держави. Опрацюйте перший параграф, усно продумайте відповіді на запитання 1-4.Заведіть зошит у клітинку не менше 24ст.,на уроці проведу усне опитування.

        Урок за 20.05 27.05 Тема: Надзвичайны ситуацыъ природного, техногенного, воєнного і соціально-політичного характеру. Опрацюйте матеріал підручника№ 42, с.162-170. Дайте відповіді на запитання :1. Яку подію називають НС?За якими ознаками поділяють їх на групи і причиною виникнення? 2.Наведіть приклади НС техногенного характеру, чому їх ще називають антропогенними? 3.Назвіть стихійні лиха, які трапляються в Україні.

        Урок за 13.05 і 17.05 Тема:Нормативно-правова база цивільного захисту.Опрацюйте матеріал підручника №41 с.157-161. Дайте відповіді на запитання1.Що таке цивільний захист і яка його правова основа? 2. Які основні завдання і заходи держави у сфері ЦЗ? 3.Як організовано навчання населення діям у НС?

        Урок за 6.05 Тема:Порядок надання допомоги за травми очей. Перегляньте підручник с. 153-156., розгляньте малюнки. Письмово дайте відповіді на запитання1. Що таке травма або ушкодження очей? 2. Назвіть послідовність дій під час надання домед.допомогиз травмами очей.  3.Як треба правильно накладати жорсткий щиток на ділянку ока?

    Урок за 3.05.Тема: Алгоритм надання домедичної допомоги за травми живота. Опрацюйте підручник №39, розгляньте малюнки, письмово дайте відповіді на запитання.1.Що таке травма живота? 2. За яких обставин можуть виникати  закриті ушкодження живота? 3. Який алгоритм домедичної допомоги в разі закритої травми живота?

        Урок за 29.04.Тема: Алгоритм надання домедичної допомоги за травми грудної клітки.
Опрацюйте підручник№38, розгляньте малюнки дайте відповіді на запитання :1. Що таке проникюча травма гр. клітки як їх класифікують? 2.Які ознаки травми? 3.Яка послідовність надання домедичної допомоги при травмі гр. клітки?

        Урок за 22.04.Тема:Алгоритм надання  домедичної  допомоги в разітравми хребта. Прочитайте матеріал підручника , розгляньте малюнки. В зошиті дайте відповіді на запитання: 1. Що може стати причиною травми хребта? 2. Які ознаки перелому хребта? 3. Що заборонено робити з постраждалим, у якого підозрюють травму хребта?

        Урок за 19.04. Тема: Алгоритм надання допомоги у разі травм голови. Ознайомтесь з матеріалом підручника с. 138- 140 .Дайте відповіді на запитання: 1. Що називають травмою голови? 2. За яких обставин може виникнути травма голови? 3. Що треба робити перед наданням допомоги травми голови?
        Урок за 15.04.Тема:Особливості накладання шин на верхню і нижню кінівки. Опрацюйте підручник 335 с. 130-137. в зошиті дайте відповіді на запитання:1. З якою метою проводять іммобілізацію? 2. Що використовують для іммобілізації верхніх та нижніх кінцівок? 3.Які підручні засоби можна використовувати, якщо немає стандартних засобів?

        Урок за 8.04. Тема:Порядок надання домедичної допомоги в разі переломів і вивихів. Прочитайте матеріал в підручнику на с.127-129. напишітьв зошиті: 1. Яке основне завдання домед. допомоги  під час перелому? 2.Що треба зробити при ознаках відкритого перелому?

    Урок за 5.04.Тема:Вивихи суглобів, їх класифікація.Ознаки вивихів. Опрацюйте№33, розгляньте малюнки. В зошиті напишіть, що називають вивихом? Як класифікують вивихи за походженням? Від чого виникають вивихи?
        Урок за 1.04.  Поняття про переломи кісток, їх класифікація.Ознаки переломів.
Опрацюйте підручник на с.121-124. В зошиті письмово дайте відповіді на запитання.
1.Що називають переломом?
2.За якими ознаками переломи називають відкритими і закритими?
3.Перелічіть ознаки перелому.
        Зошити приносьте на понеділок 4 квітня.
        Урок за 25.03 Надання домедичної допомоги при кровотечах. На с. 120 прочитайте ситуації №1 і№2, в зошиті напишіть відповіді на другу ситуацію.Зошити для перевірки принсьте в школу.
        Урок за 22.03 Тема :Техніка накладання компресійної пов"язки.Опрацюйте підручник с.114-120,розгляньте малюнки. Письмово дайте відповідь на запитання.
    1. Для зупинки яких кровотеч накладається компресійна пов"язка?
    2. З чого формують шари компресійної пов"зки та якаїї дія?
    3.Яка послідовність накладання пов"язки?
Урок за 18.03 Тема: техніка тампонування рани.Перегляньте відео та потренуйтесь тампонувати рану.
https://youtu.be/vw5dhVjkgQs




Урок за 25.02.
https://www.youtube.com/watch?v=I0qcwm7kwFA
перегляньте відео за посиланням.



Дистанційне навчання 2020-2021н.р.
            Урок за 13 квітня.
            Урок за 23.03.  Тема: Вивихи суглобів, їх класифікація.Ознаки вивихів.
Попрацюйте з підручником парагаф 33.Пригадайте,що таке суглоб і які його основні й обов"язкові частини. В зошиті запишіть: 1 Що називають вивихом? 2 Як класифікують вивихи за часом від моменту травми?3  За якими ознаками можна розпізнати вивих? Розгляньте малюнки на с.124-125 , відповіді запишіть в зошит.

     урок за 19.01 Тема:Техніка накладання турнікета на верхні та нижні кінцівки.

Пригадацте алгоритм АБС, для чого його складали.?  

 Опрацюйте підручник сторінка 102-105. Розгляньте малюнки, в зошиті письмово дайте відповіді на запитання:  

1 Які правила особистої безпеки під час надання домеддопомоги постраждалому з кровотечею?  2Який стандартний алгоритм дій у разі зупинки кровотечі?                                                                  3Для чого в постраждалого визначають реакцію на голос?                                                                          








20.10.Урок №11.   Визначення, усунення та запобігання головних факторів, які загрожують життю    постраждалого та оточуючих.  Опрацювати парграф, 11   виконати конспект в зошиті.
23.10. Урок№12 Домедична   допомога при порушенні прохідності дихальних шляхів та  інших невідкладних станах.Завдання:опрацюйте параграф 12, дайте відповіді на запитання (письмово в зошиті).






17.03. Група дівчат  Тема: Основні реанімаційні заходи: піготовка потерпілого     до відновлення
дихання, забезпечення прохідності дихальних шляхів. Параграф 5 с20-24.
Запитання
1 Назвіть основні причини непрхідності дихальних шляхів у постраждалих.
2 Чому важливо відновити рохідність верхніх дихальних шляхів?
3 Що робити , якщо в ротовій поржнині  та глотці є   значна кількість рідини?
4 Як забезпечити  прохіднасть верхніх дихальних шляхів у постраждалих з підозрою на травму голови та шиї?
5 Які є методи штучної вентиляції легень?

24.03.  Тема: Штучний масаж серця одним реаніматором.  Штучне дихання різними методами одним реаніматором. Параграф 7 -8 с25-30.
Запитання
1 У чому полягає  важливість якісного натискання на грудну клітку під час раптової зупинки серця?
2 Як равильно розташувати руки на грудній клітці  під час непрямого       масажу серця в осіб різного  віку? 
3 Зякою глибиною здійснюється натискання на грудну клітку під час непрямого масажу серця в осіб різного віку?
4 З якою частотою здійснюється натискання на грудну клітку?
5 Чому робота в команді сприяє підвищенню ефективності СЛР ?
Відповіді пишіть в коментарях  або в зошиті.

07.04.Охолодження та висушування місця термічного опіку. Накладання стерильних пов"язок при опіках та обмороженнях. Читайте в старому підручнику с.379-381.
Запитання:
1 Від чого виникають опіки?
2 Які   ступені опіків ти знаєш?
3 Які ступені опіків вважаються небезпечними  для життя?
4 Чи можна розрізати або роздушувати пухирі, змазувати їх жиром чи іншими речовинами?

14.04. Тепловий та сонячний удар, причини та симптоми їх розвитку, домедична допомога.
Обмороження та його періоди. Класифікація обмороження. Стадії загального замерзання тіла.
В старому підручнику опрацюйте такі сторінки380-382. дайте відповіді на запитання.
1 Від чого виникає тепловий удар?
2 За яких обставин трапляється сонячний удар? Чим він характеризується?
3За яких температур відбувається обморження та що є причиною?
4 Які частини тіла найчастіше відморожуються і чому?
5 Які ти знаєш ступені обмороження ?
6 Як надають першу допомогу потерпілому

21.04.Дія електричного струму на організм людини.Електротравма  як наслідок ураження.Надання домедичної допомоги при ураженні електричним струмом.Прочитайте в старому підручнику с.381-382,дайте відповіді.
1. Де  та за яких пичин може виникнути ураження електростумом?
2. Від чого залежить тяжкість ураження?
3. Що відбувається при враженні блискавкою?
4. Розкажіть, як ви будете діяти  під час надання першої домедичної допомоги?

28.04.Надзвичайні ситуації воєнного характеру від дії зброї масового ураження: ядерна, хімічна, біологічна. Параграф №42 с.162-170.
1Яку подію називають надзвичайною ситуацією?
2Які ознаки НС? Наведіть приклади.
3Назвіть стихійні лиха, які трапляються в Україні.
4Охарактеризуйте соціальні та воєнні НС.
5Які стихійні лиха можуть трапитися в нашій місцевості?
Дівчатка, відповіді пишіть в зошитах і приносьте їх в школу!

05.05.Надзвичайні ситуації соціально-політичного характеру.Сучасний тероризм, як загроза людству ХХІ століття. Поняття про надзвичайну ситуацію. НС природного, техногенного та соціально-політичного характеру. Опрацювати параграф 42,43,дати відповіді на запитання:
1.За якими ознаками і на які групи  за причиною виникнення поділяють НС?
2.Наведіть приклади НС техногенного характеру.
3.Назвіть стихійні лиха, які  трапляються в Україні.
4 Що таке тероризм і які його йорми?
5. Як поділяють НС за вагомістю впливу на людей?

12.05.  Дерела небезпечних ситуацій у воєнний час.Параграф 44.
1.Які види зброї використовують під час воєнних дій?
2 Які фактори ураження ядерної зброї?
3Чим небезпечна хімічна зброя?
4Чим небезпечна біологічна зброя?Як відбувається ураженнянею?

19.05 НС , які характереі для регіону.Потенційно небезпечні о"бєкти міста (району). Параграф 45. Запитання:
 1.Поясніть терміни:техногенна навантаженість території, потенційно небезпечні об"єкти.
 2. У яких галузях народного господарства є потенційно небезпечні об"єкти?
3.Які фактори ураження людини виникають під час транспортних аварій?




















Немає коментарів:

Дописати коментар