Основи здоров'я 9 клас

Дистанційне навчання 2022-2023н.р.
    Урое за 19.04(9-А) 20.04(9-Б)Тема:Вплив психоактивних речовин на реподуктивне здоров"я . Опрацюйте підручник параграф 27 .Напишіть відповіді на такі запитання: 1.Які речовини називають психоактивними? 2. Як наркотики впливають на репродуктивне здорв"я людини? 3. Яке значення мають регулярні профілактичні огляди для хлопців і дівчат. 4. На чому базуються принципи діяльності соціальних служб?

    Урок за  5.04(9-А) і6.04(9-Б).Тема : Запобігання захворюванням, що передаються статевим шляхом.Засоби контрацепції. Опрацюйте підручник №25.Дайте відповіді на запитання: 1.Які інфекції передаються статевим шляхом? 2.Які шляхи поширення ВІЛ -інфекції? 3.Що таке конрацепція? 4. Що таке гепатит, назвіть шляхи зараження. 

    Урок за 15.03 (9-А) 16.03(9-Б).Тема:Цінність родини.Чиинники міцної родини.Готовність до сімейного життя.  https://www.youtube.com/watch?v=wbvaAl_hBCc Перегляньте презентацію.
Опрацюйте підручник №23 с. 119-122 письмово, в зошиті, дайте відповіді на запитання.
1. Наведіть приклади родинних цінностей.
2. Чому ранні шлюби часто розпадаються?
3. Що свідчить про психологічну готовність до сімейного життя?
4. Чим розрізняються поняття "стать" і "гендер"?

    Урок за 01.03(9-А)  02.03(9-Б) Тема:Урок тематичного оцінювання з розділу Психічна й духовна складові здоров'я. ( https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6193578)). Для обох класів.
    Урок за 22.02(9-А) 23.02(9-Б) Тема:Моральний розвиток особистості.Самовиховання характеру.Опрацюйте параграф 21, в зошиті запишіть визначення морального розвитку, етапи розвитку.Практичне завдання с.109 План удосконалення характеру.Проведіть аналіз своїх дій або вчинків за допомогою самоспостереження,Розробіть програму для  для певних рис характеру. Усно продумайте відповіді на запитання 1-6.
    Урок за15.02(9-А)  16.02(9-Б) Тема:Роль життєвих цінностей у формуванні характеру.Цінності і якість життя.  Опрацюйте параграф 20, запишіть визначення життєві цінності, якість життя. Напишіть 8 своїх цінностей, усно продумайте відповіді на запитання 1-6.
    Урок за 01.02(9-А)  02.02.(9-Б) Тема:Планування часу. способи ефективного навчання й підготовки до ДПА.  Опрацюйте параграф 17,зробіть короткий конспект, із ст.96 табличку замалюйте в зошит. Усно продумайте відповіді на запитання 1-6.
   До тижня здоров'я  перегляньте  відео  https://www.youtube.com/watch?v=gMu8qHFdegs&t=68s
        https://youtu.be/R4agaAjIDfs
    Урок за 18.01(9-А) 19.01(9-Б) Тема: Саморегуляція. Методи самоконтролю. Прочитайте параграф 15, Перегляньте презентацію  https://www.youtube.com/watch?v=TuBRVa32SiY .В зошиті запишіть визначення Саморегуляція, воля, які є методи саморегуляції і рівні самоконтролю.Усно продумайте відповіді на запитання 1-5. 
    Урок за 21.12(9-А)  22.12.(9-Б) Тема:Природа та види емоцій.Поняття емоційної зрілості.Опрацюйте параграф 14 , запишіть основні поняття, види емоцій,емоційна зрілість.
Усно дайте відповіді на запитання1-6.


    Урок за 23.11(9-А)  24.11(9-Б) Тема: Самореалізація в підлітковому та юнацькому віці. Опрацюйте підручник с.58-60, запишіть короткий конспект в зошиті .https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-temi-samorealizaciya-v-pidlitkovomu-ta-yunackomu-vici-205049.html  Перегляньте презентацію, намалюйте карту за зразком.



    Урок за 02.11.(9-А) 03.11(9-Б) Тема: Види моніторингу фізичної складової здоров'я.Показники фізичного здоров'я. Опрацюйте№9. Взошиті запишіть, визначення моніторингу, його види, що таке постава, показники фізичного здоров'я. Виконайте практичну роботу №4 на с.55-56 показники запишіть в зошит і виконайте тест.
    Урок за 19.10(9-А)  20.10(9-б) Тема:Біологічні ритми і здоров'я.Значення сну в юнацькому віці.
Опрацюйте підручник №7,в зошиті запишіть тему ,біологічний ритм,десинхроноз,сон. Усно прдумайте відповіді на запитання 1-6.
    Урок за 12.10.(9-А)13.10 (9-Б) Тема: Складові особистої гігієни.Гігієнічні процедури.Параграф 6.Опрацюйте параграф, в зошит запишіть тему уроку,із с.35 замалюйте схему, із с.36 три особливості гігієнічних процедур у підлітковому віці.Усно подумайте над запитаннями 1-6.

    Урок за 05.10(9-А)  06.10(9-Б) Тема:Види рухової активності.Вплив рухової активності на благополуччя людини.Парграф 5.  В зошиті запишіть тему уроку, Види рухової активності
Фізкультурна, спортивна, спортивно-ігрова, фізкультурно-ігрова.це запишіть у стовпчик і напроти кожного визначення вкажіть ,на що вони спрямовані.На стор.30 табличка, записати взошит, визначення гіпокінезії, гіподинамії.Опрацюйте параграф та продумайте відповіді на питання 1-10.На уроці всіх буду опитувати.
    Урок за 21.09(9-А)  22.09(9-Б)  Тема:Чинники, що впливають на показники здоров'я населення. Сфери життя людини. Опрацюйте параграф 3,замалюйте в зошиті  схемуі коротко занотуйте які сфери  впливають на формування людини.  Чому планувати своє життя слід на основі знань про про сфери  життя людини.  Усно продумайте відповіді на питання зі с. 21.

    Урок за 07.09(9-А)  08.09.(9-Б)  Тема: Сучасне уявлення про здрорв"я. Дотримання здорового способу життя. Опрацюйте матерал підручника №1, в зошит запишіть складові здоров"я(с.6) замалюйте таблицю(с.8), письмово дайте відповідь на запитання:Із чого починається залучення людини до здорового способу життя?Усно поміркуйте-Чи вмію я ставити цілі і досягати їх?
    



        Урок за 30.05.Тема: Міжнародне екологічне паво.Екологічне законодавство України. Опрацюйте №31, напишіть відповіді на запитання.1.Які існують принципи міжнародного екологічного права? 2.Які джерела екологічного права в Україні ви знаєте? 3.Як створюється глобальний інформаційний простір?
    Урок за 23.05.Тема: Глобальні загрози.Розвитокекологічно доцільного мислення і поведінки як складова формування здорового способу життя. Прочитайте параграф 30, дайте відповіді на запитання: 1.Про які глобальні загрози, породжені діяльністю людини ви знаєте? 2.Що передбачають екологічне мислення і поведіінка? 3.Чому для запобігання глобальним загрозам потрібне міжнародне співробітництво?
    Урок за 16.05. Тема:  Взаємозв"язок особистої, національної та глобальної безпеки. Стратегія національної безпеки України.  Опрацюйте матеріал підручника№29 , дайте письмові відповіді на запитання в зошиті. 1.Які існують сфери національної безпнки? 2.Наведіть приклади взаємозв"язків особистої, національної та глобальної безпеки.3.Доведіть, що  науково-технічні досягнення є важливими чинниками впливу на рівень суспільної безпеки.







    Урок за 9.05.Тема: Сучасний комплекс проблем базпеки.Бепека  як потреба людини. Види й рівні загроз, заходи безпеки.    Прочитайте параграф 28.Дайте відповіді на запитання в зошиті. 1.Про які заходи безпеки ви знаєте? 2. Які існують рівні й види загроз? наведіть відповідні приклади. 3. Чому потребу в безпеці неможливо повністю задовольнити?


Урок за 2.05.ПІдозрілі предмети і що з ними робити.Перегляньте відео.
https://youtu.be/0JjXQUHzdhY


        Уроок за 25.04. Тема:Вплив психоактивних речовин на реподуктивне здоров"я . Опрацюйте підручник параграф 27 .Напишіть відповіді на такі запитання: 1.Які речовини називають психоактивними? 2. Як наркотики впливають на репродуктивне здорв"я людини? 3. Яке значення мають регулярні профілактичні огляди для хлопців і дівчат. 4. На чому базуються принципи діяльності соціальних служб?
        Урок за 18.04. Тема: Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ. Протидія стигмі і дискримінації . Прочитайте параграф 26. в зошиті дайте відповіді на запитання:1.Які групи людей належать до розику інфікування ІПСШ?  2. У чому полягає складніть  лікування ІПСШ?  3.Назвіть ознаки стигматизації. 4. З якими проблемами  стикаються люди, що зазнали дискримінації? 

    Урок за  11.04.Тема : Запобігання захворюванням, що передаються статевим шляхом.Засоби контрацепції. Опрацюйте підручник №25.Дайте відповіді на запитання: 1.Які інфекції передаються статевим шляхом? 2.Які шляхи поширення ВІЛ -інфекції? 3.Що таке конрацепція? 4. Що таке гепатит, назвіть шляхи зараження. Зошити приносьте в школу.
    
    Урок за 4.04.Тема: Репродуктивне здоров"я молоді . Стан репродуктивного здоров"я молоді в Укаїні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.    Опрацюйте підручник №24, взошиті дайте відповіді на запитання.
     Завдання: сформувати стійкі переконання щодо    пріорітету    здорового способу життя як основної умови  реалізації  фізичного ,  психічного, соціального та духовного потенціалу людини з урахуванням  її індивідуальних особливостей.
1 Як ти розумієш поняття реподуктивне  здоров"я?
2 Який стан репродуктивного здоров"я молоді  в Україні?
3До яких негативних насліків призводять ранні статеві стосунки ?
4 До яких захворювань призводить вірус папіломи людини?

Урок за 28.03.Тема:Цінність родини.Чиинники міцної родини.Готовність до сімейного життя.
Опрацюйте підручник №23 с. 119-122 письмово, в зошиті, дайте відповіді на запитання.
1. Наведіть приклади родинних цінностей.
2. Чому ранні шлюби часто розпадаються?
3. Що свідчить про психологічну готовність до сімейного життя?
4. Чим розрізняються поняття "стать" і "гендер"?




Урок за 21.03.Тема: Стосунки і рівні спілкування Навички ефективного спілкування. Опрацюйте підручник№22 с.114-117. в зошиті дайте відповіді на запитання.
1.У чому полягає цінність процесу спілкування?
2.Наведіть приклади класифікації форм спілкування.
3.У яких ситуаціях є ефективним діловий рівень спілкування?
4.Я визначити маніпулятивний рівень спілкування?
Зошити вчасно здали лише 6 учнів, а всі інші? 


Урок за 14.03. Тема:Моральний розвиток особистості.Самовиховання характеру.Опрацюйте підручник №21 с 107- 110.В зошиті дайте відповіді на такі запитання.
1Що означає термін  мораль?
2Що таке самовиховання?
3Які навички необхідні для вдосконалення характеру?
4Як відбувається моральний розвиток особистості?
 Зошити пиносити в школу до п"ятниці.





ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2020-2021н.р.
        Урок за 14 квітня (9-А ) 16.04 (9-Б) Тема: Репродуктивне здоров"я молоді . Стан репродуктивного здоров"я молоді в Укаїні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.    

Завдання: сформувати стійкі переконання щодо    пріорітету    здорового способу життя як основної умови  реалізації  фізичного ,  психічного, соціального та духовного потенціалу людини з урахуванням  її індивідуальних особливостей.
1 Як ти розумієш поняття реподуктивне  здоров"я?
2 Який стан репродуктивного здоров"я молоді  в Україні?
3До яких негативних насліків призводять ранні статеві стосунки ?
4 Які шкідливі  звички негативно впливають   на репродуктивне здоров"я?
5 Розкажіти про вірус папіломи людини?
6 До яких захворювань призводить вірус папіломи людини?
7 Доведіть ,   що рання вагітність шкідлива   для оганізму підлітка.
8 Назви чинники,  що позитивно впливають на здоров"я.
Відповіді на запитання пишіть в зошиті.
        Урок за 24березня.(9-А) 26.03 (9-Б)
Тема: Цінність родини. Чинники міцної родини.Готовність до дорослого життя. Папраграф 23.
Завдання:форувати поняття про чинники  та ознаки  міцної родини, роль родини у задоволенні потреб людини; розвивати комунікативну компетентність , навички співпраці.
1 Що є основою міцної родини?
2 Наведіть приклади цінностей вашої родини.
3 Чим розрізняються поняття "гендер" і "стать" ?
4 Чому ранні шлюби розпадаються?
5 Що треба зробити перед поийнянням рішення про створення сім"ї ?
6 Що свідчить про психологічну готовність до сімейного життя ?
7  Які є способи ефективного вирішення сімейних проблем?
8 Доведіть , що родина є основою людського існування.
9 Які традиції ви б хотіли мати в своїй родині?


        Урок за 19 березня.Тема:Стосунки з дорослими і однолітками.Опрацюйте параграф 22, дайте відповіді на запитання.
1У чому полягає цінність спілкування?
2Яке спілкування є вербальним, а яке - невербальним, наведіть приклади.
3 У яких ситуаціях є ефективним діловий рівень спілкування?
4 Як визначити маніпулятивний рівень спілкування?
 Чому спілкування є найважливішою умовою взаємодії людей у процесі спільної діяльності?
    Відповіді пишіть в зошиті.



для 9-А урок за 20 січня    (15.01   9-Б)Урок №16"Саморегуляція.Методи самоконтролю"Опрацюйте параграф 15, вивчіть основні поняття.Саморегуляція-це здатність керувати своєю поведінкою на основі знань про свої психологічні особливості.Рушійною силою саморегуляції є воля.
Воля- це здатність приймати усвідомлені рішення й спрямовувати свої думки й дії відповідно до цих рішень.До методів саморегуляції належать:самопідбадьорення, самонаказ,самонавіювання, самоаналіз, самоконтроль.    Дайте відповіді на запитання            :1Які методи саморегуляції ви знаєте?    2Що є протилежністю самоконтролю?         3Навіщо людині потрібно усвідомлювати й оцінювати власні емоції?        4Чому саме воля є основою самовиховання й самоконтролю?    5Чому саморегуляція неможлива без наявності волі?Відповіді пишіть на блог.







16.10.
Урок№7 Біологічні ритми і здорв"я. Значення сну в юнацькому віці. Опрацюйте параграф 7,дайте відповіді на запитання.
1.Які ритми називають біологічними?
2.До чого призводить   порушеннябіологічних ритмів?
3.Чому потрібно дотримуватись гігієни сну?
4.Наведіть приклади фізіологічних   і екологічних ритмів.
5.Які наслідки постійного недосипання для підлітків?
6.Чому сон потрібний для організму    людини, а в підлітковому віці є особливо важливим?
23.10.
Урок№8.Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла. прочитайте параграф  8, письмово в зошиті ,дайте відповіді на запитання.
1.Який раціон можна вважати повноцінним       
 2.Чому  поноцінне харчування важливе саме в підлітковому віці?                            
3Як компенсуються  енергетичні  витрати організму?
4.Які особливості харчування в разі значних фізичних навантажень?



























13.03 (9-б)
Урок №25  .параграф   22. Соціальна компетентність. Стосунки і рівні спілкування. Навички    ефективного спілкування .
Завдання:вміти будувати стосунки  між дорослими й однолітками , розвивати навички ефективного спілкування на різних рівняях.
1 У чому полягає цінність спілкування?
2 Яке спілкування є вербальним   , а яке -невербальним?
3 Які ознаки примітивного спілкування?
 4 Якими навичками ефективного спілкування   повинна володіти людина,
5 Наведіть приклади ділового  рівня спілкування.
6 Як визначити маніпулятивний рівень спілкування?
7 Які особливості духовного рівня спілкування?
8 Назвіть принципи формування міжособистісних стосунків.
9 Порівняйте діловий і духоввний рівні спілкування.

17.03 (9-а ) 20.03  (9-б)
 Урок №26 .параграф   23. Цінність родини. Чинники міцної родини.Готовність до дорослого життя.
Завдання:форувати поняття про чинники  та ознаки  міцної родини, роль родини у задоволенні потреб людини; розвивати комунікативну компетентність , навички співпраці.
1 Що є основою міцної родини?
2 Наведіть приклади цінностей вашої родини.
3 Чим розрізняються поняття "гендер" і "стать" ?
4 Чому ранні шлюби розпадаються?
5 Що треба зробити перед поийнянням рішення про створення сім"ї ?
6 Що свідчить про психологічну готовність до сімейного життя ?
7  Які є способи ефективного вирішення сімейних проблем?
8 Доведіть , що родина є основою людського існування.
9 Які традиції ви б хотіли мати в своїй родині?

24.03 (9-а)   27.03 (9-б)
 Урок №27.параграф   24. Репродуктивне здоров"я молоді . Стан репродуктивного здоров"я молоді в Укаїні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.

Завдання: сформувати стійкі переконання щодо    пріорітету    здорового способу життя як основної умови  реалізації  фізичного ,  психічного, соціального та духовного потенціалу людини з урахуванням  її індивідуальних особливостей.
1 Як ти розумієш поняття реподуктивне  здоров"я?
2 Який стан репродуктивного здоров"я молоді  в Україні?
3До яких негативних насліків призводять ранні статеві стосунки ?
4 Які шкідливі  звички негативно впливають   на репродуктивне здоров"я?
5 Розкажіти про вірус папіломи людини?
6 До яких захворювань призводить вірус папіломи людини?
7 Доведіть ,   що рання вагітність шкідлива   для оганізму підлітка.
8 Назви чинники,  що позитивно впливають на здоров"я.
07.04(9-а) 10.04(9-б)
урок №28 Поняття про гендер і стать . Параграф 25 .
Дайте відповіді на запитання:
1Яка різниця між поняттями стать і гендер?
2 Які риси характеру виховують у дітей чоловічої статі?
3які риси характеру мають переважати у дівчаток?
4 Чому в різних країнах існує гендерна нерівність?

14.04(9-а) 17.04(9-б)
Урок29 Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ. протидія стигмі і дискримінації. Параграф 26. Опрацюйте параграф, виконайте практичне завдання  на с. 135(в зошиті), дайте відповіді на запитання.
1 Що ви знаєте про такі явища, як стигматизація й дискримінація?
2 Які групи людей належать до групи ризику інфікування ІПСШ ?
3У чому полягає складність лікування ІПСШ ?
4 Чому відсутність інформації, невміння захищати власні інтереси зюільшують небезпеку інфікування ІПСШ ?
5 Які існують ознаки стигматизації?
6 Із якими проблемами стикаються люди, що зазнали дискримінації?
Відповіді пишіть в коментаріях або фото зошита на вайбер!

21.04.(9-а) 24.04(9-б)
Урок№30 Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді. Урок тематичного оцінювання.Параграф 27. Прочитайте парагаф , дайте відповіді на запитання.
1. Які речовини називають психоактивними?
2.Які наслідки вживання алкоголю для репродуктивного здоров"я молоді?
3. Як наркотики впливають на репродуктивне здоров"я людини?
4. Як функціонує система центрів соціальних служб для сім"ї, дітей і молоді?
5. На яких основних принципах   побудована  діяльність центрів соціальних служб для молоді?
У кого будуть написані всі відповіді до цих параграфів- тематичну висталяю автоматом!
28.04.(9-а) 01.05.(9-б)
Урок№31. Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз.Параграф 28.Запитання для письмових відповідей.
1.Про які заходи безпеки ви знаєте?
2.Які заходи передбачає екологічна безпека?
3.Які засоби психологічного захисту від небезпечних ситуацій ви знаєте?
4.Які існують види й рівні загроз?Наведіть приклади.
5.Чому потребу в безпеці неможливо повністю задовольнити?
05.05(9-а) 08.05(9-б)
Урок№32. Взаємозв"язок особистої, національної та глобальної безпеки.Стратегія національної безпеки України.Параграф 29.запитання:
1.Які існують сфери нацбезпеки?
2Які пріоритети нацбезпеки України ви знаєте?
3Що є метою національної безпеки України?
4Наведіть приклади взаємозв"язків особистої, національної та глобальної безпеки.
5Чи можна протиставляти національні інтереси глобальним інтересам людства?
Виконайте вправу№13.
12.05(9-а)15.05(9-б)
Урок№33.Глобальні загрози.Розвиток екологічного доцільного мислення і поведіеки як складова формування здорового способу життя. Параграф30.Дайте відповіді на запитання:
1Назвіть, які глобальні загрози, порджені діяльністю людини ви знаєте,
2 Що передбачають екологічне мислення й поведінка?
3Що ви знаєте  про класифікацію глобальних загроз?
Доведіть,що науково-технічний прогрес має як позитивні , та і негативні наслідки.Наведіть приклади.
19.05(9-а) 22.05(9-б)
Урок№34.Міжнародне екологічне право.Екологічне законодавство України.Поняття інформаціййного суспільства та сталого розвитку. Параграф 31.  Запитання.
1Що ви знаєтепро екологічне законодавство України.?
2Дайте характеристику інформаційного суспільсва.
3Що таке сталий розвиток?
4Як створюється глобальний інформаційний простір?
5Які позитивні й негативні аспекти інформатизації суспільства?
26.05(9-а) 29.05(9-б) Узагальнюючий урок.








16 коментарів:

  1. 16.10 Урок номер 7. Ширяєва Вікторія
    1. Біологічні ритми - цеце повторення певного стану живих систем через певні регулярні проміжки часу.
    2 порушення біологічних ритмів призводять до десинхрозу , який проявляється в коливання артеріального тиску , порушенні сну , поганому апетиті і самопочутті, дратівливості , занепаді сил.
    3. Дотримуючись правил гігієни сну , ми забезпечуємо собі повноцінний відпочинок , а нашому мозку можливість упорядкувати інформацію , яку ми отримали упродовж дня.
    4. Фізіологічні ритми ритм дихання, серцебиття, травлення, виділення
    Екологічні ритми - це добові , сезонні , приливні та місячні ритми
    5. Наслідки недосипання : стрес , відчуття тривоги , проблеми з концентрацією , проблеми з імунної системою
    6. Тому що в підлітковий період нервова система зазнає значних навантажень і організму потрібен відпочинок

    ВідповістиВидалити
  2. Данилюк Назарій, 9-Б, 16.10 Урок №7

    1) Біологічні ритми - це повторення певного стану живих систем через певні регулярні проміжки часу.

    2) Порушення біологічних ритмів призводять до десинхрозу. Десинхроз в свою чергу проявляється в коливанні артеріального тиску, порушенні сну, поганому апетиті і самопочутті, занепаді сил, дратівливості.

    3) Коли ми дотримуємось правил гігієни сну, ми забезпечуємо собі повноцінний відпочинок, а наш мозок упорядковує інформацію, яку він отримв упродовж дня.

    4) До фізіологічних ритмів відносяться: серцебиття, дихання, виділення, травлення. Екологічні ритми - це добові, сезонні, приливні та місячні ритми.

    5) Постійне недосипання може спричинити головний біль, підвищену стомлюваність, призвести до погіршення пам'яті, виникнення нервових та інших захворювань.

    6) В підлітковий період нервова система зазнає значних навантажень і організму потрібен відпочинок. Тому сон в підлітковому віці є особливо важливим.

    ВідповістиВидалити
  3. Войченка Ігоря
    16.10.
    Урок№7 Біологічні ритми і здорв"я. Значення сну в юнацькому віці.
    1-Біологічні ритми- це повторення певного стану живих систем через певні, регулярні проміжки часу.
    2-Порушення біологічних ритмів призводять до Десинхрозу.
    3-Якщо ми бдемо дотримуватися правил гігієни то наш організм забезпечує собі повноціний івдпочинок.
    4-Фізіологічні-травлення,дихання...
    -екологічні-це добові чи сизонні ритми.
    5-Проблеми з імуною системою,стрес.
    6-Тому,що у підлітків формуєтся організм.

    ВідповістиВидалити
  4. Данилюк Назарій 9-Б.
    15.01 Тема: Саморегуляція. Методи самоконтролю.

    1) Є такі методи саморегуляції: самоаналіз, самонаказ, самонавіювання, самоконтроль, самопідбадьорення.
    2) Протилежністю самоконтролю є недисциплінованість, залежність від свого настрою, невміння контролювати поведінку.
    3) Усвідомлення та оцінювання власних емоцій та думок має велике значення, бо наші думки є джерелом наших дій і стосунків з іншими людьми.
    4) Воля є основою самовиховання й самоконтролю, тому що вона передбачає не тільки вміння захотіти і досягнути чогось, але й уміння змусити себе відмовитися від того, що може зашкодити.
    5) Щоб регулювати свою поведінку, нам потрібна воля, бо це здатність приймати саме усвідомлені рішення.

    ВідповістиВидалити
  5. Віка Ширяєва Саморегуляція . Методи самоконтролю
    1. методи саморегуляції :самопідбадьорення, самонаказ,самонавіювання, самоаналіз, самоконтроль
    2. Протилежністю самоконтролю є недисциплінованість , залежність від свого настрою , невміння контролювати свою поведінку , залежність від різноманітних спокус
    3. Людям потрібно усвідомлювати і оцінювати власні емоції ,тому що це потрібно для життя в соціумі
    4. Воля є основою самовиховання та самоконтролю, тому що вона передбачає не тільки вміння чогось захотіти й досягнути , але й уміння змусити себе відмовитися від того , що може зашкодити
    5. Саморегуляція неможлива без волі , тому що воля це рушійна сила саморегуляції

    ВідповістиВидалити
  6. Войченко Ігор
    Я написав в зошит,можна вам здати його на перевірку?

    ВідповістиВидалити
  7. Ширяєва Віка 9-А 24.03. Чинники міцної родини. Готовність до дорослого життя
    1.основою міцної родини є підтримка і взаєморозуміння
    2. Цінності моєї сім'ї:чесність, взаємодопомога та розуміння
    3. Гендер це соціальна стать людини , а стать це біологічна стать
    4. Ранні шлюби часто розпадаються, оскільки рішення щодо шлюбу приймалися без урахування тих труднощів , з якими обов'язково зіткнеться сім'я
    5 . Перед створенням сім'ї треба розуміти , що сімейне життя це щоденна спільна спільна праця , спрямована на створення й підтримання економічного забезпечення родини , сімейних стосунків
    6. Психологічна готовність до сімейного життя ви знаєте , навіщо вступаєте в шлюб , чого чекаєте від сім'ї, здатність здійснювати вибір щодо своєї другої половинки
    7. Ефективне вирішення сімейних проблем : спокійно поговорити , зрозуміти один одного, терпіння та довіра
    8. Родина є основою людського існування , тому що з часом кожна людина думає про сім'ю та дітей , вона не може бути самотнюю все життя
    9. У нас в сім'ї є багато традицій і більше ніяких не хотілося б мати

    ВідповістиВидалити
  8. Пішта Яна 9-а 24.03
    1.Основою міцної родини є довіра , підтримка, взаєморозуміння та кохання
    2.Ціності моєї родини чесність,повага, взаєморозуміння.
    3.Гендер соціальна стать людини , стать фізіологічні відміності осіб
    4.рані шлюби розпадаються, тому що рішення щодо шлюбу приймалося без урахування тих труднощів з якими обов'язково зіткнеться молода сім'я.
    5.Треба розуміти ,що сімейне життя це щоденна спільна праця спрямована на створення й пітримання економічного забезпечення родини ,сімейних традіцій,стосунків.
    6.Про психологічну готовність свідчить те ,що знаєте навіщо втупаєте в шлюб ,чого чекаєте від сім'ї , які обов'язки готові виконувати .
    7.Ефективним вирішенням сімейних проблем є спокійна розмова .
    8.Родина є соновою людського існування тому що без родини люна "не повноціна".
    9.У нашій родині є всі традиції і інших не хотілося б мати .

    ВідповістиВидалити
  9. Клочан Владислав 9-Б
    1.Основою міцної родини є довіра , підтримка, взаєморозуміння та кохання
    2.Ціності моєї родини чесність,повага, взаєморозуміння.
    3.Гендер соціальна стать людини , стать фізіологічні відміності осіб
    4.рані шлюби розпадаються, тому що рішення щодо шлюбу приймалося без урахування тих труднощів з якими обов'язково зіткнеться молода сім'я.
    5.Треба розуміти ,що сімейне життя це щоденна спільна праця спрямована на створення й пітримання економічного забезпечення родини ,сімейних традіцій,стосунків.
    6.Про психологічну готовність свідчить те ,що знаєте навіщо втупаєте в шлюб ,чого чекаєте від сім'ї , які обов'язки готові виконувати .
    7.Ефективним вирішенням сімейних проблем є спокійна розмова .
    8.Родина є соновою людського існування тому що без родини люна "не повноціна".
    9.У нашій родині є всі традиції і інших не хотілося б мати .

    ВідповістиВидалити
  10. Робота Тур Анастасії 9-б
    1.Що є основою міцної родини?
    -підтримка, любов, взаєморозуміння.
    2 Наведіть приклади цінностей вашої родини.
    -довіра,честь , підтримка , взаєморозуміння .
    3 Чим розрізняються поняття "гендер" і "стать" ?
    -стать визначає є людина чоловіком чи жінкою. Вона обумовлена структурою генів і є поняттям Біологічним.
    -гендер визначає риси характеру та особливості поведінки, які вважають характерними для чоловіків і жінок у певному суспільстві
    4 Чому ранні шлюби розпадаються?
    - тому що рішення що бо шлюбу приймалися не ураховуючи труднощі з якими обов'язково зіткнеться молода сім'я
    5 Що треба зробити перед поийнянням рішення про створення сім"ї ?
    сімейне життя-це щоденна спільна праця спрямована на створення й пітримання економічного забезпечення родини ,сімейних традіцій,стосунків.
    6 Що свідчить про психологічну готовність до сімейного життя ?
    Психологічна готовність до шлюбу – це динамічне утворення, яке залежить від багатьох зовнішніх та внутрішніх факторів і становить складний синтез взаємопов'язаних та взаємообумовлених компонентів.
    7 Які є способи ефективного вирішення сімейних проблем?
    Ефективне вирішення сімейних проблем поговорити зрозуміти один одного
    8 Доведіть , що родина є основою людського існування.
    Родина є основою людського існування , тому що з часом кожна людина думає про сім'ю та дітей , вона не може бути самотнюю все життя
    9 Які традиції ви б хотіли мати в своїй родині
    У нашій сім'ї є багато різних традиції я б не хотіла ще щось мати

    ВідповістиВидалити
  11. Робота Тур Анастасії 27.03
    1. репродуктивне здоров’я — це стан фізичного, розумового і соціального благополуччя. Він характеризує здатність до:

    зачаття і народження дітей;

    можливості сексуальних стосунків без загрози захворювань, що передаються статевим шляхом

    безпечної вагітності, пологів, виживання і здоров’я дитини;

    благополуччя матері;

    можливості планування наступних вагітностей, зокрема попередження небажаної вагітності.
    2. Сучасний стан репродуктивного Здоров'я в Україні

    Стан репродуктивного здоров'я молоді в Україні сьогодні не є найкращим. Його низький рівень визначається соціальним становищем громадян, недостатньою увагою до інституту сім'ї, незадовільним станом здоров'я підлітків, на яке негативно впливає поширення таких шкідливих звичок, ЯК тютюнокуріння, вживання алкоголю, наркотиків. Підлітки, які вживають

    наркотики й алкоголь, залишитися безплідними. ризикують До такого ж результату призводять

    ранні статеві стосунки, венерологічні захворювання, небажані вагітності й штучні переривання

    аборти вагітності.
    3До яких негативних насліків призводять ранні статеві стосунки ?
    - рання вагітність, що наражає на небезпеку здоров'я матерів-підлітків та їхніх дітей
    -нервові стреси та невдачі, пов'язані з неготовністю нервової системи підлітка до таких стосунків
    -зараження інфекції що передаються статевим шляхом
    4 Які шкідливі звички негативно впливають на репродуктивне здоров"я?
    Паління тютюнових виробів, алкоголь, наркотики
    5. Вірус папіломи людини – це одна з найрозповсюдженіших хвороб, які передаються статевим та побутовим шляхом.
    6. І все ж ВПЛ є небезпечним, адже вірус сприяє розвитку раку шийки матки.
    7. Вагітність в ранньому віці супроводжується багатьма негативними факторами:

    – не повністю дозрілий організм повинен нести велике фізичне навантаження,

    – моральне навантаження за рахунок нових обов’язків та відповідальності перед майбутньою дитиною;

    – підліткова вагітність супроводжується більшими ускладненнями;

    – в багатьох випадках відсутня підтримка, як моральна, так и фінансова, з боку батьків, друзів, партнера;

    – багато дівчат змушені припинити навчання;

    – вагітні підлітки стикаються з насильством, як словесним (вербальним), так і фізичним, зі сторони найближчих людей частіше, ніж інші жінки.
    8 Назви чинники, що позитивно впливають на здоров"я.
    -здоровий спосіб життя
    -правильне харчування
    -спорт

    ВідповістиВидалити
  12. 16.04 (9-Б) Тема: Репродуктивне здоров"я молоді . Стан репродуктивного здоров"я молоді в Укаїні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. Коберська Кіріанна
    1. Репродуктивне здоров'я це стан фізичного розумового і соціального благополуччя він характеризується здатність до можливості сексуальних стосунків без загрози інфекції що передаються статевим шляхом безпечний вагітності пологів виживання здоров'я дитини благополуччя матері можливості планування наступних вагітностей зокрема попередження небажаної вагітності.
    2. У жінок курців удвічі частіше народжуються діти зі зниженою масою тіла як відомо є однією з причин дитячої смертності у жінок курсів поширені передчасних пологів вихідні народження мертвої дитини токсикозу під час пологів у них спостерігається всілякі порушення здоров'я частіше народжуються хворі діти.
    3. Ранні статеві стосунки приводять до таких наслідків як небажаної вагітності різних захворювань що передаються статевим шляхом.
    4. На репродуктивне здоров'я дуже погано впливає куріння вживання алкоголю і наркотиків.
    5. Вірус папіломи людини це одне розповсюджені хвороби які передаються статевим та побутовим шляхом вірус руками знаходиться в тихому режимі а людина навіть не здогадується що інфіковано більшість людей виліковується самостійно протягом двох років а в інших розвивається доброякісні папіломи та кондиломи.
    6. ВПЛ вірус папіломи людини який викликає доброякісні новоутворення небезпечний тим що провокує розвиток раку шийки матки у жінок та інших онкологічних захворювань у чоловіків ліки від ВПЛ не існує проте більшість носіїв одужуй через один-два роки після інфікування.
    7. Рання вагітність шкідливо для організму підлітка тому що зазвичай він ще не готова для того щоб стати матір'ю і це веде за собою дуже великих проблем і чистку юнацьку помилку жінка може в майбутньому не мати дітей.
    8. Позитивно впливають на здоров'я такі чинники як спорт правильне харчування здоровий сон читання якихось книжок це сприяє гарній працездатності.,

    ВідповістиВидалити
  13. 16.04 Тема: Репродуктивне здоров"я молоді . Стан репродуктивного здоров"я молоді в Укаїні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.
    1. Репродуктивне здоров'я це стан фізичного розумового і соціального благополуччя він характеризується здатність до можливості сексуальних стосунків без загрози інфекції що передаються статевим шляхом безпечний вагітності пологів виживання здоров'я дитини благополуччя матері можливості планування наступних вагітностей зокрема попередження небажаної вагітності.
    2. У жінок курців удвічі частіше народжуються діти зі зниженою масою тіла як відомо є однією з причин дитячої смертності у жінок курсів поширені передчасних пологів вихідні народження мертвої дитини токсикозу під час пологів у них спостерігається всілякі порушення здоров'я частіше народжуються хворі діти.
    3. Ранні статеві стосунки приводять до таких наслідків як небажаної вагітності різних захворювань що передаються статевим шляхом.
    4. На репродуктивне здоров'я дуже погано впливає куріння вживання алкоголю і наркотиків.
    5. Вірус папіломи людини це одне розповсюджені хвороби які передаються статевим та побутовим шляхом вірус руками знаходиться в тихому режимі а людина навіть не здогадується що інфіковано більшість людей виліковується самостійно протягом двох років а в інших розвивається доброякісні папіломи та кондиломи.
    6. ВПЛ вірус папіломи людини який викликає доброякісні новоутворення небезпечний тим що провокує розвиток раку шийки матки у жінок та інших онкологічних захворювань у чоловіків ліки від ВПЛ не існує проте більшість носіїв одужуй через один-два роки після інфікування.
    7. Рання вагітність шкідливо для організму підлітка тому що зазвичай він ще не готова для того щоб стати матір'ю і це веде за собою дуже великих проблем і чистку юнацьку помилку жінка може в майбутньому не мати дітей.
    8. Позитивно впливають на здоров'я такі чинники як спорт правильне харчування здоровий сон читання якихось книжок це сприяє гарній працездатності.,
    Клочан Оля 9-б

    ВідповістиВидалити
  14. Кучер Таня.
    9-Б.
    16.04.2021.
    Репродуктивне здоров'я молоді. Стан репродуктивного здоров'я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.

    1.Репродуктивне здоров'я - це стан фізичного, розумового і соціального благополуччя.

    2.Стан репродуктивного здоров'я в молоді в Україні не самий кращий, це замітно незадовільним станом здоров'я підлітків , на яких негативно впливає поширення шкідливих звичок.(куріння, алкоголь, наркотики і т.д.)
    3.Ранні статеві стосунки призводять до венерологічних захворювань, небажаної вагітності та абортів.
    4.Куріння, алкоголь, наркотики.
    5.Пухлина, яка утворюється на шкірі й слизових оболонках, можуть спричинити рак шийки матки.
    6.Рак шийки матки та ВІЛ.
    7.Шкідлива, тому, що будуть стреси та психологічні травми, інфекції ВІЛ.
    8.Спадковість, спосіб життя, який веде молодь, соціально - економічні й екологічні чинники, що існує в Україні.

    ВідповістиВидалити
  15. 16.04
    Тур Анастасія
    1. репродуктивне здоров’я — це стан фізичного, розумового і соціального благополуччя. Він характеризує здатність до:

    зачаття і народження дітей;

    можливості сексуальних стосунків без загрози захворювань, що передаються статевим шляхом

    безпечної вагітності, пологів, виживання і здоров’я дитини;

    благополуччя матері;

    можливості планування наступних вагітностей, зокрема попередження небажаної вагітності.
    2. Сучасний стан репродуктивного Здоров'я в Україні

    Стан репродуктивного здоров'я молоді в Україні сьогодні не є найкращим. Його низький рівень визначається соціальним становищем громадян, недостатньою увагою до інституту сім'ї, незадовільним станом здоров'я підлітків, на яке негативно впливає поширення таких шкідливих звичок, ЯК тютюнокуріння, вживання алкоголю, наркотиків. Підлітки, які вживають

    наркотики й алкоголь, залишитися безплідними. ризикують До такого ж результату призводять

    ранні статеві стосунки, венерологічні захворювання, небажані вагітності й штучні переривання

    аборти вагітності.
    3До яких негативних насліків призводять ранні статеві стосунки ?
    - рання вагітність, що наражає на небезпеку здоров'я матерів-підлітків та їхніх дітей
    -нервові стреси та невдачі, пов'язані з неготовністю нервової системи підлітка до таких стосунків
    -зараження інфекції що передаються статевим шляхом
    4 Які шкідливі звички негативно впливають на репродуктивне здоров"я?
    Паління тютюнових виробів, алкоголь, наркотики
    5. Вірус папіломи людини – це одна з найрозповсюдженіших хвороб, які передаються статевим та побутовим шляхом.
    6. І все ж ВПЛ є небезпечним, адже вірус сприяє розвитку раку шийки матки.
    7. Вагітність в ранньому віці супроводжується багатьма негативними факторами:

    – не повністю дозрілий організм повинен нести велике фізичне навантаження,

    – моральне навантаження за рахунок нових обов’язків та відповідальності перед майбутньою дитиною;

    – підліткова вагітність супроводжується більшими ускладненнями;

    – в багатьох випадках відсутня підтримка, як моральна, так и фінансова, з боку батьків, друзів, партнера;

    – багато дівчат змушені припинити навчання;

    – вагітні підлітки стикаються з насильством, як словесним (вербальним), так і фізичним, зі сторони найближчих людей частіше, ніж інші жінки.
    8 Назви чинники, що позитивно впливають на здоров"я.
    -здоровий спосіб життя
    -правильне харчування
    -спорт

    ВідповістиВидалити