Трудове навчання 8 клас

    
Дистанційне навчання 2022-2023н.р.
    Урок за 19.04.(дівч.)Тема: практична робота по виготовленню квітів з паперу, квілінг. Продовжуйте роботу, що ми розпочали в класі.
  Урок за 6.04.23р.(хл)Тема:Вирізування орнаментів на деревині.Практична робота.На піготовленій дошкі накресліть  орнамент і починайте вирізати.На урок приносьте ножик,дошку, олівець, лінійку.  
Урок за 5.04.23р.(дівч.)Тема;Технологія виготовлення штучних квітів.Для роботи на уроці прготуйте кольоровий картон, папір, клей, ножиці. На уроці будемо виготовляти писанки у техніці квілінг.



        Урок за 16.03(хл) Підготовка поверхні дошки до роботи.Зашліфуйте дошку наждачним папером, накресліть орнамент.   Для практичної роботи на уроці приносьте дошку, лінійку, олівець, ніж (канцелярський).
       Урок за 01.03. і 15.03(дівч.) Продовження теми.Пошиття текстильної ляльки.  Продовжуйте зшивати деталі котика, залишіть місце для того,щоб наповнити його синтепоном або ватою.  На урок приносьте тканину(серветка фрекен-бок) вата чи синтепон,кольорові нитки,голку, ножиці,мереживо , стрічки. https://www.youtube.com/watch?v=rWUoQxg7gGE (шов назад голка)     https://www.youtube.com/watch?v=Vj_WgkoZl_U (шов петельний)  На урок приносьте картон, кольоровий папір,клей, ножиці. 
    Урок за 23.02 і .(хл.)  Тема: Виконання геометричних орнаментів. В зошиті накресліть орнамент 5 елементів.На урок принести доку, ніж, олівець, лінійку,зошит.






Урок за 22.02.(дівч.) Продовження теми.Пошиття текстильної ляльки.  Продовжуйте зшивати деталі котика, залишіть місце для того,щоб наповнити його синтепоном або ватою.  На урок приносьте тканину(серветка фрекен-бок) вата чи синтепон,кольорові нитки,голку, ножиці,мереживо , стрічки. https://www.youtube.com/watch?v=rWUoQxg7gGE (шов назад голка)     https://www.youtube.com/watch?v=Vj_WgkoZl_U (шов петельний)   
    Урок за16.02(хлопці) Тема: Виконання геометричних орнаментів. В зошиті накресліть два рядки орнаменту "Трикутники".На урок мати з собою зошит, лінійку, олівець, гумку, дошку, ніж для різьби по дереву.
    Урок за 15.02(дівч.) Тема:Пошиття текстильної ляльки. Практична робота, зшити викроєні деталі. На урок приносьте тканину(серветка фрекен-бок) вата чи синтепон,кольорові нитки,голку, ножиці,мереживо , стрічки.
    Урок за 2.02(хл.) Тема:Підготовка поверхні дошки https://www.youtube.com/watch?v=nP5EnZwuHYQ  Перегляньте відео ,на урок приготуйте зошит, лінійку, олівець,дошку.
    Урок за 01.02 (дівч)Тема: Виготовлення текстильної ляльки. Для практичної роботи на урок приготуйте тканину, вату чи синтепон, 2 гудзики,кольорові нитки,голку, ножиці.
        Урок за 18.01.(дівчата) Тема:Технологія виготовлення текстильної ляльки. Перегляньте інформацію про види ляльок. https://uahistory.co/pidruchniki/tereschuk-labor-training-service-types-of-work-8-class-2016/18.php Для уроку приготуйте тканину, нитки, голку, ножиці, вату або синтепон, нитки,щоб зробити волосся.
Урок за 21.12 і 22.12 (дівчата і хлопці) Завдання : із ниток виготовити ляльку -мотанку і принести в школу.На урок принести кольоровий картон, папір, клей, ножиці і нитки.
Урок за25.11.(хлопці) Тема:Креслення розгортки куба.На аркуші паперу А-4 виконайте креслення.На урок приносимо пусту баночку, розгортку, ножиці,картон.




Урок за 23.11(дівчата) Тема: Виготовлення рамки для фото.Підберіть фотографію для якої ви хочете зробити рамку,запишіть її розміри в зошит.На урок принести :картон,кольоровий папір,клей, ножиці, фарби.
    
Урок за 03.11.(хлопці) За розмірами,що ми робили в класі, виконати совочок із пустої металевої баночки і принести на урок, а також взяти зошит, лінійку, олівець, ножиці, пусту баночку.
Урок за 02.11.(дівчата) Опираючись на відео. пров'яжіть 3-4 рядки по колу..https://youtu.be/cDeuIAvXm6w. на урок приносимо :нитки,гачок,зошит.
Урок за 19.10.(дівчата) Продовження теми,в'язання гачком.пров'яжіть коло з 2 і 3 рядом, опираючись на відео..https://youtu.be/cDeuIAvXm6w. на урок приносимо :нитки,гачок,зошит.

Урок за 13.10 і 20.10 (хлопці) Тема: Обробка металів. Виконайте креслення совка на папері А-4 ,виріжте і зігніть його.На урок приносимо:розгортку совка ,пусту металеву баночку, ножиці,зошит.



        Урок за 12.10.(дівчата) Продовження теми в'язання гачком.https://youtu.be/cDeuIAvXm6w Перегляньте відео за посиланням і прв'яжіть коло з першим рядом.
    Урок за 06.10.(хлопці)Тема:Обробка металів.Завдання : з тонколис
тового металу (жестяна баночка) вирізати і зігнути за розмірами ,які ми накреслили в класі.(якщо немає металу зробіть це з картону.)На урок приносите коробочку,картон ,лінійку, олівець, ножиці,пусту металеву баночку, зошит.
Урок за 05.10.В'язання гачком стовпчика із накидом. Перегляньте відео та пров'яжіть 3-5 рядків.На урок беремо зошит,нитки,гачок.
        Урок за 21.09.2022.(дівчата) Тема: Основні елементи в'язання гачком стовпчик,стовпчик з накидом, умовні позначення.     перегляньте відео та пров'яжіть ланцюжок 20-50 см.

https://youtu.be/cdYSskxhd5M




     Урок за 08.09.2022(хлопці) Тема:Основи матеріалознвства. Метали і сплави.Перегляньте презентацію.


    Урок за 07.09.(дівчата) Тема :В"язання гачком як вид декоративно-ужиткового мистецтва.

Перегляньте презентацію,запам"ятайте правила техніки безпеки.На урок візьміть зошит у клітинку,гачок, нитки.
        Урок за 25.05 (хлопці) і (дівчата) Тема: Приготування бутебродів. Завдання--- прготуйте два види бутербродів овочевий і м"ясний. Естетично прикрасьте та сфотографуйтсь, щоб вас було видно. Чекаю на фотозвіт.
    Упрок за 11.05 і 18.05 (хлопці)  Практична робота: вирізування вивчених орнаментів.на дошці продовжуйте вирізати орнамент.
Урок за 11.05 і 18.05.(дівчата) Зв"яжіть візерунок "Вертикальні стовпчики на виворітних полосках"  Нбрати 20 петель.1р.-всі лицеві. 2р.-всі виворітні.  3р.-5вив, 1лиц.  4р.-1вив, 5лиц.  5р.-5вив, 1лиц.  6р.-1вив, 5лиц. 7р. -весь ряд лицеві петлі.  8р.-всі виворітні. 9р.-2вив, 1лиц.- далі повторюємо5вив, 1лиц.до кінця ряду.  10р. в"яжуть по малюнку. 11р.- як 9ряд.  12р.-в"яжуть по малюнку. Чекаю на фотозвіт.
  Урок за 27.04 і 4.05.(дічата)Зв"яжіть візерунок "Трикутники" Набрати 23 петлі.1р.-6лиц, 1вив;  2р.-2лиц, 5вив;   3р.-4лиц, 3вив;    4р.-4лиц,  3вив;   5р.- 2лиц, 5вив.;  6р.- 6лиц. 1вив.; 7р.-всі виворітні.; 8р.-як перший.
    Урок за 27.04 і 4.05.( хлопці)

Резьба по дереву. Урок 1 (геометрическая)

 Перегляньте відео та виконайте візерунок.


Урок за 13.04 20.04 (хлопці)Технологія геометричного різблення. продовжуйте вирізати композицію розета.Дотримуйтесь правил безпеки праці.Фото присилайте на вайбер.
Урок за 13.04 20.04.(дівчатка) Технологія в"язання спицями.Візерунок "Рисова в"язка." Зв"яжіть зразок за такою схемою: наберіть парну кількість петель 1 ряд:1лиц, 1 вив.   2ряд: 1 лиц, 1вив.  3ряд: 1вив, 1лиц. 4ряд :1вив, 1лиц. 5ряд: малюнок повторюють з 1 ряду.
Урок за 6.04(дівчатка) Повторити правила безпеки праці .

Правила безпечної роботи та санiтарно-гігієнічні вимоги. Організація робочого місця.

1)    Під час в'язання сидіти прямо, не напружуючись і не сутулячись; спиною опиратися па спинку стільця.
2)    В'язання тримати на відстані 30...35 см.. від очей.
3)    Забезпечити достатнє освітлення робочого місця; світло має падати зліва, згори і трішечки ззаду.
4)    Гачком працювати обережно, не розмахувати ним у повітрі і не підносити близько до обличчя.
5)    Лікті під час роботи тримати опущеними.
6)    Клубок ниток розмістити внизу у кошику чи коробці так, щоб нитка легко розмотувалася з клубка.
7)    Після закінчення роботи гачок заховати у шкатулку.
 Урок за 30.03 (дівчатка) Технологія в"язання спицями. Вив"язати зразок за схемою:візерунок "Плетенка" Набрати 26 петель. 1 ряд-4 лиц, 8 вив. і так далі.( тобто повторюємо від початку рядка). 2ряд 3і4ряд-в"яжуть по малюнку (тобто над лицевю -лилеві, над виворітною-виворітні) 5ряд-6вив, 4лиц, 2вив, і так далі.   6,7,8ряди в"яжуть по малюнку. Фото робіт присилайте на вайбер.

Урок за30.03 і 6.04. (хлопчики) Геометричне різблення.Вирізування композиції "Соти" Фото присилайте на вайбер.

      Урок за 23.03(дівчатка)   Технологія в"язання спицями.Вив"язати зразок за схемою:візерунок  "Шахматка". Набрати 18 петель . 1ряд,2-й,3-й, 4-й в"яжемо 4лицеві, 4 виворітні.
5ряд,6-й,7-й,8-й-в"яжемо-4 виворітні, 4 лицеві.Далі малюнок повторюється з1 ряду. Пров"яжіть, 4 клітинки у висоту(тобто-16 рядів) Фото присилайте на вайбер.
           Урок за 23.03(хлопці)  Технологія геометричного різблення.Вирізування композиції розета.Продовжуйте вирізати на дошці орнамент.Дотримуйтесь правил техніки безпеки. Фото робіт присилайте на вайбер.

Урок за 16.03.(дівчатка)Технологія в"язання спицями.Вив"язати зразок за схемою.
"Рельєфна резинка." Набрати 27 петель. 1ряд-2 лицеві ,2 виворітні,так повторювати до кінця ряду. 2ряд-2виворітні, 2 лицеві і так далі. 3ряд-візерунок повторюють з 1 ряду. Пров"язати 6 сантиметрів, фото скидайте на вайбер.
    Хлопці: технологія оздоблення геометричним різбленням. На дошці накреслити композицію розета та вирізати .Дотримуватись правил безпеки праці.





    Урокк за 16 квітня   Тема:Виготвлення декоративної писанки. 
Для роботи вам знадобиться: простий олівець, фарби, пезлик,дерев'яне яйце або сире яйце видуйте. Прстим оліцем намалюйте візерунок а потім розфарбуйте.
Візерунок можна придумати свій. Роботи свої, приносьте на урок для оцінювання. На наступний урок  беріть нову заготовку , фарби і пензлик.




Урок за 26 березня .Тема : Естетичне оздоблення виробу.  Практична робота. Тарілочку пофарбуйте в білий колір, зачекайте поки висохне. Простим олівцем нанесіть візерунок. Розфарбуйте виріб гуашевими чи акварельними фарбами.  На урок приносите тарілочку для оцінювання.

Урок за 19 березня.Тема: Створення виробів у техніці "пап"є-маше" Для практичної роботи підготуйте:тарілку, клей ПВА, газету, щіточку.
1 Тарілку обгорніть харчовою плівкою.
2.Газету порвіть на дрібні клаптики.
3.Нанесіть клей на тарілку та хаотично приклейте шматочки паперу, щіточкою розрівняйте всі нерівності.
4.Повторюйте цю процедуру 12-18 разів.Виріб залиште до повного висихання в теплому місці.



15.01 Уроок №16.Технолгія виготовлення виробів бісером. Дівчатка вишивають бісером картину. Хлопчики-виготовити брелок на дротяній основі, за схемою.






















17.03.
Технологія вишивання шовковими стрічками.
Матеріали, які використовують для виготовлення виробів, вишитих шовковими стрічками. Інструменти та матеріали , властивості матеріалів для вишивки.
Завдання: Ознайомитись з матеріалами та пристосуваннями для вишивки   шовковими стрічками та їх використанням.
24.03.
Робота з інформаційними джерелами .   Пошук виробів-аналогів. Розробка ескізного малюнка виробу з використанням прийомів комбінаторики.
Завдання:розглянути зразки виробів   оздоблених    шовковими стрічками.В  зошиті виконати ескізний малюнок власного майбутнього виробу.
07.04 Розроблення ескізного малюнка виробу з використанням пийомів комбінаторики. Пошук аналогів, робота з інфораційними джерелами.  В ітернеті переглянути зразки оздоблення виробів стічками. Піготувати канву розміром 30*22см  шовкові стрічки шириною 1см, таких кольорів: білого кольору-2м, жовтого-1м, коричневого-2м, зеленого-1м, голку з прдовгуватим вушком, ножиці. В зошиті намалювати  кошик з ромашками.Фото присилайте на вайбер.
14.04. Розробка композиції, підбір стрічок за шириною та кольоровою гамою і підготовка основи для вишивання. Практична робота: підготувати стрічки, голку, канву, ножиці.На канві намалюйте кошик з ромашками або іншу композицію.

Майстер-клас: вишивка стрічками (футляр для мобільного телефону і ...вишивка стрічками | hand made в бібліотеціВишивка стрічками ромашки. Сімейний портал
21.04.Технологічна послідовність виготовлення виробу.Перенесення малюнка на тканину різними способами: через копіювальний папір, способом "припорху".Практична робота : тканину закріпити в п"яльцях, перенести візерунок.Пиступаємо до вишивання квітки починаючи із пелюсток білого кольору, поступово рухаючись по колу.Потрібно вишити контур квітки.
28.04.Вишивання обраної композиції освоєними швами. Практична робота:виготовлення виробу.
05.05Остаточна обробка та оздоблення виробу.Закінчити виріб , підготувати його до оцінювання.
12.05.Догляд за виробами з вишивкою. Контроль якості виробу.Економічне обгрунтування виробу.Оцінювання результатів проектної діяльності.
19.05.Мистецтво вибору зачіски.Види зачісок, залежно від форми обличчя.Фарбування волосся , натуральні рослинні засоби для зміцнення та зміни кольору.
26.05.Вплив фарбників на стан волосся і шкіри голови.Практична робота :моделювання зачіски.
ХЛОПЦІ
06.04. Технологія ручної обробки деревини.Підставка для гаджету.Виготовити шаблон,(креслення деталей) вказуючи розмір кожної деталі. Виріб може складатися з 2-х або більше деталей.Для роботи підготуйте фанеру розміром 20*18 см, пилочку і лобзик.
Фото креслення присилайте на вайбер.
13.04 Виготовлення виробу. Розкрій деталей. Практична робота:накреслені (на аркуші паперу) деталі , вирізати ножицями та приклеїти їх на фанеру. Випилюйте деталі чітко по лініях, дотримуйтесь правил техніки безпеки.
Ідеї підставки для телефону своїми рукамиКартинки по запросу подставка для телефона своими руками из дерева ...Фото на вайбер!

27.04Виготовлення запланованого виробу.Вирізування деталей з фанери в технологічній послідовності.
04.05.Остаточна обробка виробу.Захист проекту.Завдання:оздобити виріб, підрахувати його вартість і фото-звіт прислати на вайбер,
18.05.Малярні роботи..Технологія виконання малярних робіт.
Які інструменти і матеріали використовують при виконанні малярних робіт? З якою метою проводять малярні роботи?
25.05.Маркування споживчих товарів.Читання маркування товарів.
З чого починається вибір товару?
Спробуй уявити полиці, на яких стоять однакові коробки, банки, склянки без будь-яких написів чи позначок. Уявила? А тепер знайди чай, парфуми, мило...

Для того, щоб ти швидко могла знайти те, що потрібно, виробники продукції наносять на товар маркування.
Маркування товарів - це комплекс позначень, що складається з тексту, умовних знаків та зображень, які нанесені на упаковку, ярлик або етикетку.
Головне призначення маркування - надання основних відомостей про товар споживачеві, а також ідентифікація товару (доведення інформації, що дозволяє встановити відповідність товару чинним законам, державним стандартам, вимогам до якості й безпеки).
Носії виробничого маркування - етикетки, вкладиші, ярлики, бирки, контрольні стрічки, клейма, штампи.
Носії торгового маркування - товарні та касові чеки, цінники, у які вноситься інформація про адресу магазину, його логотип, прізвище продавця.

Навіщо товару етикетка
Купуючи будь-який продукт, кожен із нас насамперед звертає увагу на ціну та зовнішній вигляд



товару. Обережніші люди цікавляться ще терміном придатності, виробником. Та лише одиниці уважно вчитуються у те, що написано на етикетці. А це важливо. Чи якісний продукт? Чи натуральний? На етикетці написано все. Варто лише вміти це прочитати.
Етикетка - це ярлик (наклейка, підпис), прикріплений до товару з метою надання певної інформації про нього.
На етикетці мають бути вказані:
• назва товару;
• виробник товару, його адреса;
• склад продукту;
• розмір (для промислових товарів);
• термін придатності (для продовольчих товарів, мила, зубної пасти тощо);
• застережна інформація, інформація про догляд за товаром, умови зберігання тощо.

Призначення етикеток не змінилося з тих часів, коли в Київській Русі з цією метою використовували бересту. а в Стародавньому Китаї - шматочки шовку - етикетки завжди використовують для ідентифікації товару та фірми-виробника.

До виробників ставиться вимога надання якнайповнішої інформації про їхні вироби, а для цього потрібно багато місця. Тому для позначення інформації про товар використовують спеціальні символи. Усі умовні позначки (символи) на етикетках можна об’єднати в групи за інформацією, яку вони несуть:


Що таке екологічні символи
Екологічні символи Інформують про екологіч-ність продукції в цілому: відсутність речовин, іцо призводять до зменшення озонового шару навколо Землі; можливість утилізації предметів ужитку з найменшою шкодою для довкілля; ідентифікація натуральних продуктів харчування (органічне виробництво).
Сьогодні у світі використовують понад ЗО знаків, що засвідчують екологічну чистоту товарів, їх може отримати лише та компанія, що пройшла спеціальну експертизу і підтвердила екологічну безпеку своєї продукції у сертифікаційній системі, що входить до складу міжнародної організації Глобальна мережа екологічного маркування (GEN).




Дистанційне навчання 2020-2021н.р.
15.01 Уроок №16.Технолгія виготовлення виробів бісером. Дівчатка вишивають бісером картину. Хлопчики-виготовити брелок на дротяній основі, за схемою.












16.10.
Складання виробу...Остаточна обробка виробу. Захист проекту.(дівчатка продовжують вишивати серветку, хлопчики шиють   маску  за кресленням)





послідовності.

2 коментарі: