трудове навчання 9 клас


Дистанційне навчання  2022-2023н.р.
    Урок за 09.05.(дівч.)Тема: Технологія приготування бутербродів. Приготуйте бутерброди і сфотографуйте їх, фото покажите в школі,я виставлю оцінки.На наступний урок приносьте набір продуктів для фруктового салату.
    Урок за .05.05(хл.) Тема: Технологія виготовлення кошика.Із трубочок приклеєних до картону починайте плести бічні сторони корзини.Дивіться зображення на малюнку. 
    Урок за 02.05.(дівч.)  Тема: Приготування бутербродів. Перегляньте відео за посиланням. На урок приносьте набір продуктів для бутербродів https://www.youtube.com/watch?v=1qOYOEGIovQ
    Урок за 4.04 18.04.2023.Продовження теми "Великодній оберіг"Практична робота по вишиванню писанки.
    Урок за 17.03.(хл)Тема: Технологія виготовлення кошика.Із накручених трубочок виготовте дно корзини ті бічні сторони. На урок приносимо трубочки, картон,клей, ножиці,папір, шпажки.


    Урок за 3.03.(хл) Завдання: накрутити паперових трубочок для корзинки. На урок принести картон, клей, ножиці,шпажки, паперові трубочки,кольоровий папір.
    Урок за 28.02 і14.03(дівч.)Тема:Технологія виготовлення вишитих виробів. "Великодній оберіг."Для практичної роботи приготуйте : канву, кольорові нитки,голку, ножиці, п'яльця. Оберіть візерунок, який вам сподобався і почніть вишивати, цей вид діяльності розрахований на 5-6 уроків.


    Урок за 17.02 і 24.02 (хл)  Тема:Практичнаробота по виготовленню деталей. Вдома потренуватися робити паперові трубочки.На урок принести 2 списаних зошита, клей, шпажку, ножиці.Наробіть трубочок, візьміть зубочистки і клей.
    Урок за 14.02(дівч.)Тема: Вибір професії. Підготувати інформацію про улюблену професію(реферат у паперовому варіанті) Для практичної роботи на уроці прнести:канву,(можна білу тканину) кольорові нитки, голку ,ножиці.
    Урок за 3.03(хл.) Тема:Виготовлення виробу. Практична робота. Для роботи на уроці приготуйте:  газету чи списаний зошит, ножиці, клей, шпажку.
     Урок за 31.01(дівч.) Тема:Мистецтво макіяжу.   https://uahistory.co/pidruchniki/machacha-labor-training-service-types-of-work-9-class-2017/21.php  Перегляньте презентацію, для уроку візьміть косметику.
    Урок за 22.01(хлопці) Тема:Технологія ручної обробки деревини.В зошиті накркслити орнамент "зірочки", на урок принести дошку, лінійку, олівець, ніж.
    Урок за 17.01.(дівчата) Тема: власний стиль в одязі   Перегляньте презентацію і в альбомі намалюйте  сучасний молодіжний одяг.  .https://vseosvita.ua/library/mij-vlasnij-stil-modastili-odagu-11035.html  
    Урок за 20.12.(дівчата) Тема:В'язання спицями.Збільшення в'язаного полотна накидами.
Перегляньте відео  https://youtu.be/waZCWQ6kSkw
    Урок за 06.12(дівчата) Тема: В'язання спицями    https://youtu.be/LlPuKk-U6hk Пергляньте відео і зв'яжіть візерунок.
    Урок за 21.11.(дівчата) Тема: В'язання спицями.Набрати 26 петель. 1ряд-4 лиц,8вив і т.д  2,3 і4р.-в'яжуть по малюнку. 5р-6вив, 4лиц, 2вив.  6ряд,7і8 -в'яжуть по малюнку.Починаючи з 9ряду малюнок повторюється.
    Урок за 18.10.(дівчата) Тема:В'язання спицями.Візерунок "Дитячий"Набрати парну кількість петель(26) 1і5ряд-1лиц, 1вив. і так далі до кінця ряду.  1і6ряд-по малюнку.   3і7 ряд-всі виворітні.  4і8ряд-всі лицеві.  9ряд-малюнок повторюємо з 1 ряду.На урок приносимо спиці ,нитки,всі візерунки.
    Урок за 14.10(хлопці) Тема:Технологія оздоблення геометричним різбленням:підготовка поверхні. В зошиті накреслити візерунок "трикутники".  На урок принести дошку,ніж,зошит,лінійку, олівець.


    Урок за 11.10 (дівчата) Тема:В'язання спицями.Завдання: вив'яжіть візерунок за схемою. 
Візерунок "Рисова в'язка"Набрати26 петель. 1ряд.-1лицева,1 виворітня.  2р.-1-лиц., 1-вив., 3і4р.-1вив., 1лиц. 5р.-малюнок повторюєми з 1 ряду.
        Урок за 04.10(дівчата)Тема:В'язання спицями. Завдання:зв'яжіть резинку 2*2 (набрати22 петлі)  10 см. На урок візьміть зошит,нитки, спиці.
        Урок за 20.09.2022(дівчата) Тема:В'язання спицями.Набір петель початкового ряду. Завдання:набрати 22 петлі, пров'язати резинку 1*1.(тобто 1петлю знімаємо,1 лицева,1 виворітня, так повторюємо до кінця ряду, остання петля-завжди виворітня) На урок беремо нитки, спиці,зошит.

    Урок за 09.09.2022(хлопці) Тема:Створення ескізного малюнка майбутнього виробу. В зошиті накреслити орнамент для різьби по дереву.За малюнки буду ставити оцінки!!!
На урок візьміть: зошит,ніж дошку.
    урок за 06.09.2022р (дівчата) Доброго дня дівчата! В 9 класі ми з вами будемо працювати за такими темами:в"язання спицями, гачком, вишивання,вишивка стрічками.На наступний урок візьміть зошит у клітинку,ручку,спиці,нитки.
Урок за 02.09.2022р.хлопці.Доброго дня учні, впершому семестрі ми будемо працювати над проектом"Оздоблення кухонної дошки тригранною різьбою" для практичної роботи підготуйте доку, ніж(косий або канцелярський) ,лінійку, простий олівець, зошит. Пригадайте правила з техніки безпеки.





        Урок за 18.05 і 25.05 Тема: приготування овчевого салату. Приготуйте салат із сезонних овочів, гарно прикрасьте та сфотографуйтесь,що вас було видно.Чекаю на фотозвіт.

        Урок за 4.05 і 11.05. Тема : Приготування бутербродів  .Перегляньте відео, приготуйте  2 види бутербродів та пришліть фотозвіт.

https://youtu.be/1qOYOEGIovQ


        Урок за 13.04 20.04 27.04. Практична робота: вишивання за схемою. Діти, подовжуйте вишивати та присилайте фото своїх робіт.
        Урок за 30.03  06.04.Технологія виготовлення великодніх вишивок. Вам знадобиться: канва розміром 24*15 см. нитки червоного або рожевого кольору, голка ,ножиці.

        Урок за 16.03. 23.03.Технологічний процес виготовлення вишитого виробу.Практичне завдання: продовжити вишивати серветку за схемою.Дотримуйтесь правил безпеки праці.

Хлопці  Урок за 15 квітня
Технологія ручної обробки деревини.Технологічний  процес виготовлення  виробу.
На кухонній дошчі накреслити геометричний орнамент. Фото креслення присилайте на вайбер



ДІВЧАТКА
Урок за 16 квітня.  Тема : Побудова кресленника серветки та створення композиції вишивки. Практичне завдання: на листочку в клітинку , розміром 25*25 см. намалюйте орнамент для вишивки хрестиком.
На слідуючий урок приносите листочок з орнаментом, канву, нитки для вишивання, голку, ножиці, п'яльця.


Урок за 19 і 26 березня.Тема :Аксесуари для кімнати та офісу.Із кавових зерен виготовте панно.Ця робота розрахована на 2уроки. Замість кавових зерен можете використати гречку. Бажаю успіхів.
На урок приносите панно для оцінювання.






15.01Урок№16.Технологія проектування власного стилю в одязі.


ТЕХНОЛОГІЯ ПОБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 Технологія проектування власного стилю

Пригадайте...

  • Що таке стиль?
  • Які ви знаєте традиційні стилі одягу?
  • Чи доводилося вам самостійно купувати одяг і взуття? За якими критеріями ви їх обирали?
  • Які речі, на вашу думку, обов'язково мають бути у вашому гардеробі?

У повсякденному житті ми дуже часто стикаємося з поняттям «стиль» і чуємо фразу «мати власний стиль». Вибираючи одяг, ми насамперед орієнтуємося на ті речі, які нам подобаються, які зображені на сторінках модних журналів чи є популярними серед подруг, або ті, які взагалі вдається знайти в торговельній мережі. Ми поговоримо про те, що таке стиль і що насправді потрібно для того, щоб його мати. Будь-хто має вміти орієнтуватися у світі моди та напрямах стилів, щоб створити свій індивідуальний образ, який стане візитною карткою. У цьому параграфі ми розглянемо, які бувають стилі в одязі, як правильно добирати і поєднувати речі різних стилів, що найбільше пасує саме вам і який одяг доречний у певних ситуаціях.

 Стиль одягу — структурна єдність костюма, зумовлена сукупністю різних ознак: віком, статтю, професією, соціальним статусом, належністю до субкультури, особистим смаком людини, історичною добою, національністю, релігійними нормами, доречністю, функціональністю, способом життя та індивідуальними особливостями людини. Усі ці ознаки необхідно враховувати під час вибору певного одягу, формуючи власний стиль.

Різноманітність стилів у одязі сьогодні вражає - це і рожево-чорний стиль емо, і чорний готичний, і повсякденний кежуал, і вуличний хіпстерський стиль. Як у живописі є базові кольори (червоний, жовтий, синій), при змішуванні яких виходить величезна кількість яскравих фарб і відтінків, так і в моді існують базові стилі в одязі, поєднання яких народжує стильове розмаїття.

• Для розвитку мистецтва костюма ХХ ст. чимало зробила Габріель Шанель - видатний художник-модельєр.

Основним принципом її творчості стало спрощення форми одягу. Повсякденні костюми Шанель вирізнялися не лише професійною майстерністю, а й точністю пропорцій, зручністю форми, художнім смаком, простотою і чіткістю ліній. Саме тоді з'явилося гасло «Усе є і нічого зайвого!»

У сучасному світі прийнято виокремлювати чотири основні стилі: класичний, романтичний, фольклорний та спортивний, кожен із яких має свої особливості й різновиди.

Класичний стиль — один із найдавніших і перевірених стилів. Класика — це стримана простота в лініях, лаконічний крій, відсутність нефункціональних деталей, зайвих прикрас, яскравих кольорів. Речі цього стилю привабливі високою якістю матеріалів. Переважає ахроматична колірна гама або пастельні відтінки. Довжина, ширина, обсяги і пропорції завжди середні.

Сукня в класичному стилі

Романтичний стиль характеризується створенням піднесеного, витонченого образу. Він увібрав у себе весь комплекс прикрас і деталей: різноманітна біжутерія, дорогоцінні прикраси, вишукані вишивки та мережива, рюші, волани, довгі сукні летючого крою, квіти, незвичайні фактури, кольори. Для чоловіків у романтичному стилі характерні жилети, шийні хустки, сорочки з широкими рукавами та романтичні фасони капелюхів. Яскравим представником цього стилю є французький модельєр Крістіан Діор.

Фольклорний (етнічний) стиль — це стиль сучасного одягу в дусі національних костюмів. Він передбачає запозичення не тільки прийомів декоративного оформлення одягу (оздоблень, вишивок), а й передусім елементів і способів крою, форм і предметів одягу. Затишні шалі, хустки, накидки, капюшони, безрукавки, вільні теплі кофти, дублянки, широкі спідниці, багатошарові комплекти і багато іншого мода взяла з вікової скарбниці національного одягу народів світу.

Спортивний стиль представлений одягом, що не сковує рухів і призначений для занять спортом, активного відпочинку або повсякденного життя. Цьому доволі яскравому й динамічному за своїм характером одягу властиві практичність і зручність. Асортимент спортивного стилю охоплює практично всі види неформального одягу: куртки, джинси, майки, кепки, різної форми штани, різноманітні тканини та кольори, їхні неймовірні поєднання. Характерним є використання блискавок, ґудзиків, гачків, кнопок тощо.

У межах одного стилю іноді виокремлюють його різновиди — підстилі або мікростилі.

Нині мода допускає поєднання стилів. Модельєри називають це явище стиль еклектика. На перший погляд може здатися, що в еклектиці не існує жодних правил, але виграшним цей стиль є лише за правильного поєднання речей різних стильових напрямів, гармонійності кольорів і різноманітного оздоблення, а також почуття міри. Найвідоміші представники еклектичного стилю у світі високої моди — італійські дизайнери Доменіко Дольче і Стефано Габбана. Для своїх колекцій вони регулярно створюють несподівані комбінації елементів, які спочатку викликають подив, а з часом стають класикою.

Стиль одягу кежуал

Тенденції сучасної моди такі, що багато стилів одягу досить складно розмежувати. Мінливість і швидкоплинність моди найбільше виявляється в молодіжному стилі одягу. Особливості такого гардероба - практичність, зручність, незалежність, демократичність. Молодіжний стиль одягу допускає комбінування непоєднуваних, на перший погляд, речей: елегантного пальта і спортивних кросівок, грубої куртки і романтичної сукні в підлогу, офісного одягу і яскравих аксесуарів. Детальніше розібратися в розмаїтті моделей можна, переглянувши фото молодіжного одягу в мережі Інтернет.

• Користуючись додатковими джерелами інформації, визначте, які існують молодіжні стилі, чим вони характеризуються та які стилі будуть популярними в цьому сезоні.

Що таке дрес-код

Дотримуючись модних тенденцій, не варто забувати про доречність того чи іншого комплекту одягу за різних обставин: на роботі та відпочинку, на вечірці та під час подорожі. Суспільство має безліч неписаних правил і законів, які з'явилися не одне десятиліття тому і здебільшого є потрібними й важливими. Один з найяскравіших прикладів таких правил — дрес-код. Це слово знайоме практично кожній людині, проте навіть зараз не всі уявляють, що ж воно означає. По суті, дрес-код — це відповідність зовнішнього вигляду людини певній навколишній ситуації. Якщо висловлюватися простіше — вимога одягатися в певних місцях певним чином.

• Дрес-код (англ. dress code — кодекс одягу) — форма одягу, необхідна під час відвідування певних заходів, організацій, закладів і урочистих подій.

Визначення «дрес-код» увійшло в побут сучасної людини на межі ХХ-ХХІ ст., як і низка інших нових слів, запозичених з англійської мови.

Майже все своє життя кожна людина тією чи тією мірою дотримується дрес-коду. Школа, інститут, робота, відпочинок, відвідування святкових і офіційних заходів — усе це передбачає вибір відповідного одягу. Не слід забувати і про стан одягу та інших предметів гардероба. Погодьтеся: ви навряд чи прийдете на весілля у шортах і майці або в спортзал у діловому костюмі. До речі, відповідність дрес-коду — це не тільки правильний вибір убрання. Сюди входить абсолютно кожна деталь вашого іміджу: взуття, зачіска, макіяж, аксесуари та прикраси.

Класифікацій видів дрес-коду існує безліч, але в загальних рисах можна виокремити кілька найпоширеніших типів:

  • строгий (black tie або white tie);
  • повсякденний (casual);
  • діловий (business);
  • вечірній (black tie invited, black tie optional, cocktail attire, semi-formal або А5).

Нині багато серйозних компаній (як приватні, так і державні структури) вимагають від своїх співробітників чіткого й неухильного дотримання дрес-коду. Ось приблизний список людей, для яких дотримання дрес-коду відіграє важливу роль: бізнесмени, політики, вчителі, учні, студенти, співробітники державних та банківських установ, співробітники будь-яких компаній, до обов'язків яких належить спілкування з клієнтами, постачальниками або партнерами.

Згідно з твердженнями багатьох психологів, перше враження про нового знайомого складається буквально відразу, упродовж кількох хвилин спілкування. А нерідко досить простого погляду на людину, щоб сформувати думку про неї (навіть не спілкуючись). Тож природно, що мати привабливий і відповідний місцю та ситуації вигляд дуже важливо.

• Користуючись додатковими джерелами інформації, розгляньте основні вимоги до видів дрес-кодів.

Основні правила вибору одягу

Правило 1. Одягайтеся відповідно до ситуації. Необхідно визначити, куди ви йдете і з якою метою. Також важливо не забувати, яке враження ви хочете справити. З огляду на ці критерії і варто створювати свій стиль одягу. Для сучасних підлітків поєднати в одязі зібраність і дисциплінованість і при цьому не сприйматися банально — надскладна головоломка.

Підліткам варто знати, як одягатися до школи, на спортивні заходи, в театр, у кафе з друзями тощо. Одяг повинен відображати ваш стиль. Це дуже важливе вміння, зокрема й для майбутнього успіху.

• Потренуйтеся правильно добирати одяг для школи, спорту, пляжу та вечірки за допомогою онлайн-гри «Дрес-код для підлітка» www.barbiegame.com.ua/play-teen-dress-code/

У більшості шкіл є діловий дрес-код — строгий стриманий стиль одягу для відвідування учнями занять. Він формує у школярів почуття стилю, прищеплює етикет і створює робочий настрій.

Комплект одягу ділового стилю повинен бути багатофункціональним, гігієнічним, зручним і відповідати сучасним напрямам моди. До комплекту для юнаків входять піджак, жилет, штани, сорочка з короткими і довгими рукавами, краватка. Для дівчат — піджак, жилет, спідниця, штани, блузка з короткими і довгими рукавами, сарафан. У зимовий час комплекти доповнюють трикотажним светром або жилетом. Перевагу краще надавати речам з натуральних тканин: льону, бавовни, вовни, лише з невеликим додаванням синтетики.

Залежно від того, де людина навчається чи працює, передбачений спеціальний одяг, який називають робочим. Відповідно до функцій, які виконує цей одяг, його класифікують за такими напрямами:

  • засоби індивідуального захисту. Їх використовують, щоб запобігти впливу шкідливих і небезпечних факторів або зменшити їх, а також для захисту від забруднення;
  • санітарний одяг - спеціальний захисний одяг, призначений для дотримання обов'язкових санітарних норм;
  • фірмовий одяг для персоналу, який підкреслює специфіку компанії чи команди, унікальний корпоративний стиль;
  • формений одяг - службовий одяг для створення єдиного вигляду. Форма єдиного зразка прийнята, зокрема, в армії, поліції, митній службі, у пожежників, працівників громадського транспорту. До цього типу належить також шкільна форма.

Для юнаків оптимальна колірна гама складається зі сріблястого, чорного і темно-синього кольорів. Актуальною, як і раніше, залишається смужка, проте слід мати на увазі, що широкі смужки повнять силует, а вузькі — роблять його візуально стрункішим. Охочі виділитися можуть зупинити свій вибір на нестандартних відтінках: кавових, фіолетових, темно-теракотових.

За основними правилами етикету, з-під рукавів піджака мають виднітися манжети сорочки, а довжина штанів має бути такою, щоб вони лежали на туфлях невеликою складкою.

Обираючи кольори сорочок, дотримуйтеся таких поєднань:

• сірий костюм — білі, рожеві, кольору слонової кістки, блакитні;

• темно-сірий костюм — білі, світло-рожеві, кольору слонової кістки;

• темно-синій костюм — лише білі;

• темно-коричневий костюм — бежеві, білі, світло-рожеві, світло-бузкові;

• чорний костюм — білі, темно-блакитні, бузкові.

Для дівчат рекомендований одяг стриманої гами: синього, бордового, чорного кольорів. Перевага ділового стилю для дівчини полягає в можливості комбінувати строгі кольори з вишуканими ґудзиками, декоративними деталями, пряжками, бантами. Усе це робить одяг яскравим і стильним, причому з дотриманням основних принципів ділового стилю.

Діловий гардероб дівчини ґрунтується на правильній комплектації. Його обов'язковими складовими повинні стати укорочений жакет на 2-3 ґудзики або з глухою застібкою «під горло», сарафан, спідниця чи штани. Вибираючи спідницю, слід надавати перевагу моделям у складку, спідницям прямого крою або із запахом. Для трикотажних светрів і жилетів допустимі більш яскраві відтінки, використання смужок, ромбоподібного орнаменту й інших класичних малюнків.

Взуття. Змінне взуття в школі обов'язкове. Воно не має містити гуми. До завершення формування кісткової тканини, м'язів, зв'язок і суглобів підбори й гостроносі човники-балетки носити не можна. Має бути стійке взуття з підборами 2-3 см і широким миском. Дівчатам, які виступають на сцені, можна взути туфлі чи босоніжки на підборах.

Проте не тільки одяг і взуття формують діловий стиль. Зачіска, макіяж, прикраси теж важливі. Волосся, пофарбоване в різні кольори або довге та неохайне волосся, дреди, велика біжутерія, яскравий макіяж і манікюр не прийнятні в школі.

Правило 2. Добирайте одяг відповідно до свого типу статури.

Алгоритм визначення типу статури

• Маленька чорна сукня вже багато десятиліть є незмінним одягом для жінок будь-якого віку і статусу. Її можна вдягати з будь-якого приводу і поєднувати з різним одягом та аксесуарами.

Добір маленької чорної сукні відповідно до типу статури

Щоб завжди залишатися стильною, необхідно об'єктивно ставитися до власної зовнішності. Це означає реальну оцінку своїх переваг і недоліків. Вашим помічником на шляху до створення гармонійного стилю в одязі стане знання свого типу статури. Поради щодо підбору одягу й аксесуарів можна знайти в таблиці.

Таблиця. Види одягу з огляду на тип жіночої статури

Тип статури

Види одягу

Пісочний годинник

Рекомендований одяг: короткі приталені кофтинки; обтислі спідниці та штани; моделі суконь із запахом і поясом; V-подібні викоти; спідниці, покроєні «по косій»; одяг із легких і стрейчових тканин.

Забарвлення: однотонний і різнобарвний одяг; малюнки в смужку, клітинку, з квітковими мотивами.

Аксесуари: короткі та середньої довжини ланцюжки; туфлі на підборах; неширокі ремені і м'які пояси; сумки на короткому ремені; шалики з крепу або вовни, які краще носити не зав'язуючи.

Бажано уникати окремих горизонтальних смуг, великих малюнків у нижній і верхній частинах; дуже широких поясів; накладних кишень на штанах; одягу із заниженою талією; занадто важких і щільних тканин.

Прямокутник

Рекомендований одяг: кофти з глибоким V-подібним викотом; топи і блузи із запахом; трикотаж на блискавці; одяг з бічними розрізами та декоративною відстрочкою; клинові та конічні спідниці; прямі або завужені донизу штани; укорочені моделі піджаків, кардиганів і жакетів; верхній одяг зі щільної тканини; горизонтальні деталі на стегнах і на рівні грудей; широкі пояси, волани; кокетки та великі вирізи.

Забарвлення: контрастні поєднання низу і верху; контрастні бічні вставки; будь-які лінії, що сходяться до талії.

Аксесуари: довгі ланцюжки, намиста; довгі шалики у вільному стилі; елегантне взуття і сумки середніх або великих розмірів.

Бажано уникати вузьких ременів і поясів; рукавів типу реглан; подовжених піджаків і кардиганів; одягу, скроєного «по косій»; моделей приталеного, обтислого одягу; тонких тканин; спідниць на резинці.

Груша

Рекомендований одяг: блейзери до лінії стегон вільного крою; одяг з нагрудними кишенями; широкі V-подібні, човникові або квадратні викоти, модні комірці; спущені плечі; широкі, прямі спідниці середньої довжини і максі, можна зі складками; спідниці та брюки вільного крою з тонкої тканини; крій піджака повинен відрізнятися від покрою спідниці або штанів.

Забарвлення: однотонні, темні штани та спідниці; верхня частина одягу з середнім малюнком; горизонтальні смуги у верхній частині одягу і вертикальні в нижній; верхня частина одягу світлих відтінків.

Аксесуари: короткі ланцюжки; красиві хустки на плечі; брошки, пристебнуті ближче до шиї; маленькі сумочки; взуття з матової шкіри темних кольорів на невисоких підборах або плоскій підошві.

Бажано уникати носіння поясів; накладних кишень на штанах; одягу з опущеною лінією талії; топів; приталеного, обтислого одягу; вузьких коротких і сильно розширених спідниць; горизонтальних смуг та великих малюнків у нижній частині.

Трикутник

Рекомендований одяг: V-подібні або овальні викоти; спідниці, що облягають стегна і розширені донизу; прямі й короткі спідниці; штани-стрейч, прямі й вузькі штани; моделі одягу із заниженою талією.

Забарвлення: темний верх і світлий низ; часта горизонтальна смужка або прямі вертикальні смуги; витягнуті малюнки; діагональна клітинка і діагональні лінії.

Аксесуари: довгі ланцюжки і намиста; шалики і хустки з довгими краями, що звисають донизу; ремені-ланцюги нижче від рівня талії; великі сумки; ефектні чоботи або черевики.

Бажано уникати широких светрів; одягу з широкими круглими викотами і широкими комірами; тонкого трикотажу у вертикальну смужку; одягу з великими малюнками у верхній частині.

Яблуко

Рекомендований одяг: подовжені кофти з неглибоким V-подібним викотом, з високим коміром та коміром «поло»; спідниці середньої довжини і максі; жакети до стегон; сукні із завищеною талією; спідниця-штани та штани, завужені донизу.

Забарвлення: вузькі вертикальні лінії; малюнки середнього і малого розміру; неяскраві прості забарвлення верхньої частини одягу; верх і низ одягу одного кольору.

Аксесуари: довгі ланцюжки в кілька рядів; подовжені вузькі шалики, бажано без вузлів; взуття на невеликих підборах або плоскій підошві; сумки середнього розміру на короткому ремені.

Бажано уникати приталеного та обтислого одягу; непрямих ліній і швів; вузьких коротких спідниць; округлих викотів і спущених плечей; різкого контрасту між верхом і низом; великих яскравих малюнків у верхній частині одягу; горизонтальних ліній; текстурних тканин.

Правило 3. Відповідайте своєму кольоротипу. Їх чотири — зима, весна, літо, осінь. Але є і перехідні. Визначають кольоротип за кольором шкіри, очей і волосся. На основі цього критерію можна обрати, яка колірна гама вам найбільше личить в одязі і яких відтінків варто уникати.        Завдання :В зошиті намалюйте романтичний і спортивний стиль.




16.10. Урок№7. В"язання ажурних візерунків.
Набрати26 петель.
1р.-2лицевих, 4 виворітних, 2лицевих, 4вив.і.т.д.
2-й і всі парні ряди в"яжуть по малюнку.
3,5,7р.-в"яжуть як 1-й.
9р.-3вив. 2лиц.4вив.2лиц4вив.2лиц4вив.2лиц 1вив і крайня.
10, 12, 14,-в"яжуть по малюнку.
11,13,15-ряди в"яжуть-як 9-й ряд.
     23.10.Урок№8 Вправи на збільшення і зменшення кількості петель.Зв"язати візерунок. Наберіть 26 петель
1і3ряди -1лиц., 1вив., і так далі.
2-й і всі парні ряди в"яжуть як лежать петлі.
5і7ряди-1вив., 1лиц., і так далі.
9і11-1лиц.,   1-вив.,і так далі.
13 і15ряди-1лиц., 1вив., і так далі.


ХЛОПЦІ
    Урок за 18.03.Тема :Виготовлення виробів із тонколистового металу.Підсвічник.  Для практичної роботи вам знадобиться:олівець, маркер, канцелярський ніж, ножиці, пуста баночка від газованого напою. 1пригадайте правила безпечної праці зножицями. 2.з нижньої частини баночки на відстані 5 см., маркером,  проведіь горизонтальну лінію.3 від неї у верх через 1см. прведіть вертикальні лінії.4 відріжте верхню частину баночки і зробіть розрізи  по намічених лініях. 5 за допомогою олівця закрутіть смужки, що утворилися.





    Урок за 21.01. Тема:Креслення деталей виробу та технічний рисунок. Завдання в зошиті накреслити деталі фоторамки і вказати їх розміри оформити роботу. Оцінки виставлю на уроці.

14.01.Урок№ 17 Автоматика у побуті та на виробництві.Створення банку ідей для виготовлення виробу.Виготовлення рамки для фотографії. Матеріали:картон, кольоровий папір, ножиці, клей.


                                         

                                               









15.10Урок№ 7 Технологія оздоблення  геометричним різьбленням: різання. Практичне завдання :на підготовленій дошці виконувати різьблення орнаменту.
22.10Урок№8 Оздоблення геометричним різьбленням. Практичне  завдання:продовжувати вирізати орнамент.



09.04.Технологія ручної обробки деревини.Технологічний  процес виготовлення  виробу.
На кухонній дошчі накреслити геометричний орнамент. Фото креслення присилайте на вайбер.
16.04.Технологічний процес виготовлення виробу: догляд за виробом.Практична робота:підготувати ніж зрізаний під кутом 60 градусів та заточити його.Розпочніть вирізати  орнамент. Чекаю фото ваших робіт.
23.04. Технологічний процес виготовлення виробу:з ахисне покриття. Практична робота: вирізування орнаменту на дерев"яній дошці. Розпочинати роботу слід з країв дошки .Обов"зково дотримуйтесь правил безпеки праці!
30.04.Технологічний процес виготовлення виробу: економічне обгрунтування. Потрібно  зробити підрахунки собівартості виробу.Це можна зробити в зошиті.
07.05.Презентація, самооцінка, оцінювання виробу.Тематичне оцінювання.
14.05.Нова тема.Стилі в одязі. Врахування особливостей фігури при виборі власного стилю. Розробка графічного зображення власного стилю. Завдання: в зошиті намалювати види сучасного одягу для хлопців.
21.05.Дрес-код, краватки, їх види. Способи зав"язування краваток.Завдання :розглянути  та спробувати  зав"язувати краватки 2-3 способами.
28.05. Підведення підсумків за рік.Виставлення річних оцінок.







Немає коментарів:

Дописати коментар