Трудове навчання 10 клас



 Дистанційне навчання 2022-2023 навчальний рік 
    Урок за 15.05 і17.05. Тема:Оздоблення країв серветки торчками. Продовжіть вишивати серветку, краї обробіть торочками, підготуйте виріб до оцінювання.Хлопці вирізають орнамент на дошці.
    Урок за 17.04 і 19.04.і01.05. і 08.05. Практична робота по вишиванню серветки в етностилі. Продовжуйте вишивати в технологічній послідовності. Дотримуйтесь правил безпеки праці.На урок приносьте вишивку, колоьорові нитки, голку, ножиці.

    Урок за 3.04.і 5.04.2023.Тема:Створення предметів інтер'єру в етностилі.Завдання-приготувати канву(тканина для вишивки)Кольорові нитки, голку ножиці, п'яльця.Підібрати і намалювати в зошиті,схему для вишивки хрестиком.Розпочати вишивати вдома,на уроці продовжимо.

Урок за 13.03 і 15.03 Тема: В'зання спицями.Практична робота: пров'яжіть візерунок "Шахматка " за схемою.Набрати 22 петлі, 1,2,3,4 ряди-4лицеві, 4виворітні так до кінця ряду.  5,6,7,8,ряди-4вив, 4 лиц , так до кінця ряду. Пров'язати 4 клітинки.

Урок за 27.02 і 1.03.Тема: В'язання спицями,Вправи на пров'язування лицевої та виворітньої петлі..Завдання: вив'яжіть візерунок за схемою. Візерунок "Рисова в'язка"Набрати26 петель. 1ряд.-1лицева,1 виворітня.  2р.-1-лиц., 1-вив., 3і4р.-1вив., 1лиц. 5р.-малюнок повторюєми з 1 ряду.

    Урок за 22.02.Тема:В'язання спицями.Тренувальні вправи пров'язування виворітньої петлі.         Практичне завдання:Рельєфна резинка.Набрати 27 петель. 1-ряд  2 лиц, 2вив. і т.д. до кінця ряду.  2-ряд  2лиц, 2 вив. так до кінця ряду.Пров'язати 5 см. візерунку.  Хлопці креслять на дошкі орнамент.

        Урок за 13.02 і 1.02.Тема:В'язання спицями.Тренувальні вправи пров'язування виворітньої петлі.https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=-GxHSvjgYT8   Потренуйтеся в'язати лицеві та виворітні петлі.   Завдання: вив'яжіть візерунок за схемою. 

Візерунок "Рисова в'язка"Набрати26 петель. 1ряд.-1лицева,1 виворітня.  2р.-1-лиц., 1-вив., 3і4р.-1вив., 1лиц. 5р.-малюнок повторюєми з 1 ряду.

    Урок за 30.01 і 1.02. Продовження теми.Перегляньте відео як в'язати лицеву петлю.   https://www.youtube.com/watch?v=5XR636ENM1c     Пров'яжіть візерунок "Англійська резинка"   Набрати 27 петель. 1ряд-2лиц; 2 вив так до кінця ряду.  2ряд-2вив; 2лиц. так до кінця ряду.            

    Урок за 16.01 і 18.01 .Тема: В'язання  спицями, як різновид декоративно-ужиткового мистецтва. Для уроку підготуйте спиці, нитки, зошит.    Перегляньте презентацію.    https://www.youtube.com/watch?v=7KnIb254IN0  Потренуйтеся набирати петлі переглянувши відео   https://www.youtube.com/watch?v=n7MmXMWQByM

    Урок за 19.12і 21.12.  Тема:Вишивання хрестиком.. Практична робота :вишивання обраного орнаменту в технологічній послідовності. за бажанням можете виготовити ляльку -мотанку для наших захисників.    .https://youtu.be/pafhsGQqP58 перегляньте відео.

        Урок за 05. і 07.12.  19 і.21.12 Тема:Вишивання хрестиком.. Практична робота :вишивання обраного орнаменту в технологічній послідовності.

    Урок за 20.11і 22.11.Тема:Стилі дизайну. Історія виникнення ландшафтного дизайну. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-landshaftniy-dizayn-178509.html   Перегляньте презентацію,для практичної роботи принесіть канву, кольорові нитки,голку, ножиці.

        Урок за 31.10 і 02.11.Тема :Кулінарія.Завдання:зробити цукерки з горіхів та сухофруктів, або цукрові льодяники,сфотографувати і записати рецепт.

        Урок за 17.10 і19.10.Тема:Навчальний модуль Кулінарія.Завдання:по сімейному рецепту ,спечіть печиво,сфотографуйте,прокоментуйте рецепт, і фото вишліть на вайбер(обов'язково підпишіть від кого це)  ((не присилайте фото з нету))

        Урок за 10.10 і 12.10. Тема:Виготовлення виробу в технологічній послідовності. Практична робота,вишивання картини в техніці стрінг-арт.Увга!Дотримуйтесь правил техніки безпеки.для наступного уроку візьміть гоку, нитки,карнон, ножиці,клей.                                                             

    Урок за 03.10 і 05.10. Тема: Вишивання виробу в технологічній послідовності.  Практична робота,вишивання картини в техніці стрінг-арт.Увга!Дотримуйтесь правил техніки безпеки.для наступного уроку візьміть гоку, нитки,карнон, ножиці,клей.                                                                          

           Урок за 19. і 21 . 09.2022р. Практичне завдання:продовжити вишивати у техніці стрінг-арт. На наступний урок взяти: картон,кольорові нитки, голку,ножиці,малюнок для вишивки.

    

    Урок за 05.09.2022р. Опираючись на матеріал поданий нижче в зошиті напишіть відповіді на запитання. 1.Що означає слово "дизайн"? 2.Яка мета дизайну? 3. Які завдання дизайну? 4. Хто такий дизайнер предметного середовища, чим він керується? На наступний урок підготуйте: міцний картон, кольоровий папір, клей,ножиці, котушкові нитки, багато булавок.Будемо працювати у техніці стрінг-арт.

 Урок за 02.09.Що означає слово 2022р.

Доброго дня , шановні десятикласники!В цьому навчальному році ми будемо працювати за підручником " Основи дизайну"

Підручник з Технології. 10 (11) клас. Ходзицька - Нова програма

Шановне учнівство!

У цьому навчальному році на вас чекає цікава й корисна мандрівка у світ технологій. Програмою курсу передбачено вивчення трьох навчальних модулів із десяти запропонованих. За вчительскої допомоги ви маєте унікальну можливість обрати ці модулі та отримати необхідні знання і вміння.

Наш підручник містить відомості з усіх навчальних модулей: «Дизайн предметів інтер’єру», «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва», «Дизайн сучасного одягу», «Краса і здоров’я», «Кулінарія», «Ландшафтний дизайн», «Основи підприємницької діяльності», «Основи автоматики і робототехніки», «Комп’ютерне проектування», «Креслення».

Кожен модуль у підручнику складається з двох частин — навчального теоретичного матеріалу та прикладу виконання творчого проекту за однією з можливих тем. У навчальному матеріалі подано інформацію, яка допоможе у виконанні проекту. А запропоновані приклади проектів дадуть вам можливість зосередитися на творчості. Зауважимо, що це тільки приклад проектування, який визначає алгоритм роботи. Під час виконання вашого проекту деякі етапи можуть бути змінені та доповнені.

У процесі роботи над проектами вам доведеться багато чого дізнаватися, знаходити необхідну інформацію в різних джерелах, радитися з дорослими, оцінювати певні ризики, а головне — набувати власного досвіду.

Сподіваємося, що цей підручник стане вам у пригоді під час навчання.

Творіть, фантазуйте, виявляйте ініціативу, приймайте рішення — реалізуйте себе!

Бажаємо успіхів у навчанні! Ви дізнаєтеся про:

• основні принципи дизайну;

• особливості стилів дизайну інтер’єру;

• засоби художнього конструювання;

• конструкційні матеріали для облаштування інтер’єру;

• техніки художньої обробки матеріалів.

Ви навчитеся:

• розпізнавати стилі інтер’єру;

• розробляти дизайнерські композиції;

• правильно компонувати предмети інтер’єру відповідно до стилю;

• добирати конструкційні матеріали для виготовлення предметів інтер’єру;

• самостійно виготовляти та опоряджувати вироби інтер’єрного призначення;

• розраховувати бюджет проекту.

Ви оволодієте:

• навичками декорування предметів інтер’єру;

• навичками догляду за виробами інтер’єрного призначення.

Ви застосовуватимете:

• методи проектування для створення власного проекту.

Загальні відомості про дизайн

Слово «дизайн» походить від італійського disegno, яким в епоху Ренесансу позначали проекти, малюнки. Пізніше, у XVI столітті, в Англії з’являється більш широке поняття design, яке означає задум, креслення, візерунок, а також проектування й конструювання. Зароджувався дизайн на перетині художньо-проектної діяльності, інженерного проектування та науки.

Сьогодні існує декілька визначень поняття «дизайн».

Дизайн — це комплексна міждисциплінарна проектно-мистецька діяльність, що інтегрує природничі, технічні й гуманітарні знання, інженерне й художнє мислення, спрямована на формування предметного світу в усіх сферах життєдіяльності людини.

Дизайн — це проектна діяльність, спрямована на створення цілісного гармонійного предметно-технічного середовища для людини.

Дизайн — це художнє оформлення виробів промислового виробництва, житлових і офісних приміщень.

Слово «дизайн» застосовується також для позначення результату проектної діяльності (наприклад, у таких словосполученнях, як «дизайн одягу», «дизайн автомобіля», «дизайн інтер’єру» тощо).

Метою дизайну є вирішення проблем проектування від найменшого елемента конструкції до глобальних і навіть великих ідей. У сучасному світі дизайн стає інструментом комунікації між людиною та об’єктом дизайну.

Основними завданнями дизайну є:

• застосування новітніх технологій, сучасність виробу;

• користувацький інтерфейс — урахування психологічних особливостей людей, що працюють з об’єктом дизайну;

• ергономіка — зручність і легкість у використанні об’єкта дизайну.

Об’єкт дизайну — річ, що модифікується під час розробки й проектування, або вже існуючий виріб, який змінюють для надання йому нового вигляду. Дизайн нового виробу починається з пошуку ідей для гармонійного поєднання раціональної форми з художньою виразністю. Новий товар має бути стильним та досконалим за виконанням (мал. 1). Об’єктом дизайну часто стають старі речі, які видозмінюють у бік кращого, сучаснішого вигляду та надають їм нового функціонального значення (мал. 2). Використання старих речей у креативних проектах (так званий еко-декор) сьогодні є дуже перспективним напрямком з погляду економного використання природних матеріалів.

Мал. 1. Дизайн нового виробу починається з творчого задуму

Мал. 2. Нове життя старих речей

Дізнайтеся більше

Як окрема спеціальність професія дизайнера з'явилася не так давно — у середині минулого століття. Але імена найвідоміших дизайнерів, які створили речі, що посіли місце в наших будинках і змінили навколишній простір, уже увійшли в історію. Наприклад, імена трьох молодих архітекторів з Туріна — Паоліні, Гатті та Теодоро — увійшли в історію дизайну інтер'єрів завдяки лише одному винаходу — безкаркасному кріслу-мішку. Створений ними перший мішок отримав багато премій і нагород. Він посів почесне місце в Музеї сучасного мистецтва в Нью-Йорку і визнаний найзначнішим внеском італійських дизайнерів в облаштування інтер'єрів XX століття. Цей, на перший погляд, безглуздий і безформний предмет меблів завоював популярність в усьому світі, особливо часто його використовують у дитячих кімнатах та ультрасучасних вітальнях.

Чезаре Паоліні, П'єро Гатті, Франко Теодоро та їхнє славнозвісне крісло-мішок

Просторово-предметне середовище — сукупність природних і штучно створених просторів, що перебувають у безперервній взаємодії з людиною, та їх предметне наповнення.

Предмети, що нас оточують, середовище, його атмосфера чинять певний вплив на людину, на її самопочуття та настрій. Комфортна обстановка сприяє як продуктивній роботі, так і повноцінному відпочинку.

Дизайнер предметного середовища — це фахівець, який відповідає за функціональний та естетичний зміст предметів, створює певне середовище. У процесі роботи дизайнери творчо співпрацюють з інженерами, конструкторами, технологами, економістами, лікарями. Вони повинні мати цілісне уявлення про майбутній виріб, прогнозувати можливі негативні наслідки від користування ним людиною. Дизайнерам необхідні гарний естетичний смак, уміння творчо мислити, вони мають добре знати сучасні конструктивні й оздоблювальні матеріали.

Дизайнери в процесі створення гармонійного предметного середовища керуються основними поняттями дизайну: естетичність, функціональність, економічність.

Поняття про дизайн інтер'єру

Інтер’єр (фр. interieur — внутрішня частина, від латин. interior — ближчий до середини) — архітектурно й художньо оздоблена внутрішня частина будинку, що забезпечує людині комфорт та визначає функціональне призначення приміщення. Наприклад, якщо це ресторан, готель або магазин, то інтер’єр має відображати його тематику, а якщо це житловий будинок чи квартира, то інтер’єр має відповідати стилю та смаку тих, хто там мешкає.

Дизайн інтер’єру — галузь дизайну, спрямована на інтер’єр приміщень з метою забезпечити зручність і естетично приємну взаємодію середовища з людиною. Інтер’єрний дизайн поєднує в собі художній та промисловий дизайн. Дизайн інтер’єру є важливим чинником формування в людини естетичних поглядів і художнього смаку.

Ознайомтесь з матеріалом та в зошит запишіть основні поняття дизайну.

    Урок за 18.05 і25.05. Тема :Приготування овочевого салату.  Завдання:приготуйте салат із сезонних овочів, гарно виконайте оздоблення та сфотографуйте,так щоб вас було видно.

        Урок за 4.05 і 11.05 Тема :приготування домашнього печива. Спечіть печиво за улюбленим рецептом вашої родини, сфотографуйте , так щоб видно було вас, іпришліть на вайбер.


Урок за 6.04 13.04 20.04 27.04.   Творчий проект : Створення предметів інтер"єру в етностилі. Завдання: підготуйте канву та кольорові нитки, голку ,ножиці.Виберіть 1 схему і почніть вишивати, присилайте частини виконаних робіт.Також можна вишивати бісером, це теж зараховується. Фото присилайте на вайбер.

  




        Урок за 23.03 30.03 Вишивання серветки в технологічній послідовності.Дівчатка вишивайте серветку, а хлопці виконуйте різблення на дошці. Фото робіт присилайте на вайбер Оцінки буду виставляти 30 березня в журнал.

    Урок за 16.03.Творчий проект:Виготовлення вишитої серветки. Подовжити вишивати серветку, яку ми розпочали на минулому уроці.Дотримуйтесь правил безпеки праці.

Хлопцям, на кухонній дошці накреслити  геометричний орнамент і розпочати різблення.

Немає коментарів:

Дописати коментар